onsdag 16 december 2009

VITT - VITT - VITT

Hej mitt vinterland!! :)
TJOHO - det snöar för fullt! Som om inte det vore nog så va det ju redan VITT på marken sen snön dalade igår! Jag tror o hoppas på en VINTER VIT jul i år:)))
Visar Er en bild på hur det ser ut vid vår gästentreé såhär i juletid!



På tal om VIT måste jag ju visa skåpet jag nämnde att jag skulle måla VITT :)
Från början va det lagom murrigt :) URK! :)


Sen kom FÖRVANDLINGEN:)) Mitt hjärta gör glädjeskutt:))



Jag ÄLSKAR verkligen stilen på skåpet - o nu e det VITT :)) *I LOVE* :))

Nu har jag lämnat mina tjejer på dagisets JULFEST - vi promenerade ner i snöyran:)
O sen tog jag mig en promenad o njöt av snöflingorna som dalar.......
........En vit jul *njuter*...:)
Sen väl hemma drippade kaffet ner i kannan - o nu sitter jag här *tillsammans med er* o delger mitt liv o mina dagar! Jag ÄLSKAR o blogga o inte minst o läsa alla andra underbara bloggar:)) Ni ger mig inspiration! *TACK* :)
Jag ska greja lite här hemma nu o sen hämta ett H&M paket på Ica´s pakerutlämning... alltid lika skoj m paket:) Trots att det är jag själv som beställt innehållet:))
Sen ska jag innan plikten kallar köra o "fylla-förrådet" m lite tyg o ditt o datt i en tygaffär som ligger i en gammal lada på landet - där brukar finnas MYCKET skoj:)

NJUT av allt fint runt om er i juletid! //Väll mött m kärlek//Lisette

**Ja se det snöar, ja se det snöar - det va väl roligt?! HURRA!!**

-------------------------------------------------------------------

2 kommentarer:

  1. Vilket härligt inlägg.Jag blir glad när jag läser detta.Vad fint du har gjort med trädgårdsmölerna .Underbart gulligt.Tänk vad lite färg gör helt otroligt.Vad fint det blev.Skönt med lite egentid.jag lämmnar inte bort mina barn ofta heller .Ha en fin&skön dag gulliga du.Vinterkramiz Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Skåpet blev jättefint..

    Njut nu av kvällen..

    Kram
    Mia

    SvaraRadera