lördag 16 januari 2010

Att vänta & längta..

... det tror jag på allvar är nyttigt för människan!
Jag har LÄNGTAT O VÄNTAT två ggr i livet - på mina efterlängtade flickor:)
Tänk att imorgon blir min lilla tjej, NOVA, 3 år!



Såå söt o go hon är då - fast med ett himla humör emellanåt också!! :)
Undrar vem hon fått det av? Kan inte va från mig för jag har mitt kvar! Haha:))



Nu ör klockan 23.07 o jag har jobbat i em - familjen har varit på två års kalas hos grannflickan i tre o en halv timme idag!!
Jag borde nana nu.... ska ju ha kalas imorg em - återkommer med menyn.... har vissa bjudna som brukar kika in här ;)

Hoppas Ni haft en inst lika fin lördag som jag - mys på nu resten av helgen!
Väl mött med kärlek// Lisette

*Värdesätt livet - tiden just i detta NU kommer ALDRIG igen....!*

-----------------------------------------------------------------

5 kommentarer:

  1. SÅÅÅÅ söt hon är lilltjejen och hon är ju sig lik fortfarande, MYSIGT.

    Jaa du den menyn tycker jag låter SUPERSMASKENS som du skickade till mig, önskar vi hade bott närmre varandra SÅÅÅ många gånger, nu är en sådan.

    Ha det nu så underbart det bara går imorgon och ge henne en BAMSEGRATTISKRAM från oss.

    KRAM KRAM
    Carina

    SvaraRadera
  2. Hoppas att ni får en kanonsöndag på stora tjejens födelsedag vännen.Hälsa och gratta henne från mej.Ha en härlig och mysig födelsedag.Varmakramar Rita ♥

    SvaraRadera
  3. En del händelser i livet väntar man mer på än annat.. Barnen var en låååång väntan men mysig.. För 16 år sedan gick jag höggravid med min yngsta, känns som igår :-)

    Njut av söndagen och födelsdagsbarnet..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  4. Underbar söt liten tjej. Önskar er alla en strålande söndag. Kram

    SvaraRadera
  5. Hejsan vännen !Skrev kommentar till dej i går men den är visst borta!!!!!Tänkte att du skulle Gratta Nova på sin stora dag från mej.Hoppas att hon får en mysig födelsedag med massa paket och tårta.Ha en skön och mysig söndag gulliga du Varmkram Rita ♥

    SvaraRadera