onsdag 9 juni 2010

Se det stora i det lilla

Hej go vänner! :)

Igår hade jag o maken en helgo dag på tu man hand - i Ullared!
LITE folk o MYCKET shopping! Helt i min smak :))
Tänkte visa några saker jag köpte - förutom kläderna då ;)

Jag tror det är viktigt att kunna se det lilla i det stora i sin vardag - saker o ting behöver för min del inte va så märkvärdiga för o förgylla min tillvaro!
En del människor är i behov av att träffa människor varje dag o jag för min del älskar o va hemma med min familj - tror det beror mycket på att jag är social på mitt jobb o där träffar mycket människor. Då är det sköönt att få va hemma när man är ledig o ibland ta en tur iväg - som ex Ullared :)

Detta våningsfat med rosor ropade på mig i en hylla - själklart kunde jag inte säga nej ;)

Lyktor - i alla former ÄLSKAR jag!
Dessa tre kom med hem:

Löpare på borden tycker jag är trevligt! Mönster efter säsong såklart ;)

Sist men inte minst dessa STORA fina lyktor - inte tillsammans utan var för sig blir dom såå FINA hemma hos oss :)
Sen planterings "grunkan" föll mig helt i smaken!


Som tur är va jag ledig även idag o vädret är grått o regningt så jag har fått en hel del gjort inomhus.
Sopsorterat o städat i fm o sen fixade jag banansmootie o rostad macka till oss!
MUMS FILIBABBA! :)


Nu vill jag önska er alla ett gott veckoslut - jag ska försöka titta in till er alla bloggskrivare ikväll.....

Kram Lisette

**Va rädd om livet - Du har bara ett.....**

-------------------------------------------

3 kommentarer:

  1. Vad mysigt en heldag med mannen på Ullared Härligt.Vad mycket fint som fick följa med dej hem .Helt i min smak.Önskar dej en skön kväll gulliga du.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Ullared är inte helt fel*ler...Underbart kakfat....kramis semlan

    SvaraRadera
  3. Hej hopp!!
    Fannn just din blogg. Känner igen mig i ditt skrivande.Jag har oxå ett jobb som kräver mkt engagemang & då känns det extra skönt att bar vära hemma & relaxa med familj. Och vet du va, jag LÄNGTAR till Ullared:-). Jag bodde tidigare 17 mil fr Ullared,nu har jag c 140 mil:-)Så i sommar blir det definitivt en färd dit. Jag åter kommer gärna till din blogg.
    Såg även att du had ett par underbara Calou skor, köpte ett par nästan likadanna fuskisar av märket Duffy. Men Calou är ändå Calou:-)
    Kramis fr norr

    SvaraRadera