söndag 25 juli 2010

Livets milstolpar...

.. ja dom är ju måånga! Jag har aldrig haft några problem med o bli äldre..... så som jag trivs nu "mitt-i-livet" har jag aldrig tidigare kännt! Jag är så tillfreds... med min tillvaro - njuter! :)

Nu har vi en milstolpe här i familjen snart... Nea vår stora tjej - ska börja skolan den 19 augusti!!!!!

Inte klokt... minns det som om det va igår hon kom till världen.... en liten tjej på 2870 g, 48 cm lång.... o världens goaste o snällaste bebis... *drömmer*.. alla goa turer med liggvagnen.... våra långpromenader på fm.... o sen vips så börjar hon skolan :) Tja, kanske inte direkt så, men jag tror Ni hajar :)

Idag har det i varje fall shoppats skolväska!!
Jag gillar o va ute i god tid... o vi har letat ett tag - för det ska ju va DEN DÄR väskan.... Ni vet det ska kännas bra i magen - och i hjärtat :)



Det va skoj att det följde med ett pennskrin likadant som väskan vid köp!


Väskan är rejäl med bra storlek på facken!
Skönt o ha det fixat!

Nu ska jag krypa ner med maken i bingen för vi är trötta av regnvädret som dragit förbi... så nu hoppas vi på solsken snart igen!
Fast det är inte hal världen om den lyser med sin frånvaro - bar det inte regnar så himla mycket :( Igår regnade det utan uppehåll o det är inte jätteskoj när man har semester! Efter regn kommer solsken!! :)

Väkommen tillbaka o lämna gärna en kommentar att Du varit här :) Kram Lisette

''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

1 kommentar:

  1. Stora TUFFA tjejen, vad härlig hon är, jaa du visst går åren fort, vänta du bara detta är bara början......hi hi hi....

    KRAM min kära vän

    Carina

    SvaraRadera