torsdag 11 september 2014

FREDAG!!!!!!!! :-) :-) Tjoho äntligen freeeeedag! Mina dagar här ovanför stämmer inte m den dagen jag skriver :-( vet faktiskt inte hur jag ändrar det! :-( Idag skulle Nova m skolan till badhuset - dom va där förra fredagen också o då va det en NERVÖS Nova som gick till skolan :-( Fast hem på eftermiddagen kom en strålande glad tjej o tjoade: mamma mamma jag tror jag kan simma! Jag drunknade bara lite! :-) Så hon har längtat hela veckan till idag! Hoppas hon får samma positiva upplevelse idag! Har lovat att om dom båda blir DUKTIGA o säkra i vattnet i höst/vinter/vår så blir det Tosselilla Sommarland till nästa sommar - så den moroten lockar ju såklart! :-) Idag ska jag o Nilex besöka min morfar på ålderdomshemmet. Nilex sover nu så vi kör när han vaknar. Jag har m mig kaffe o kladdkaksmuffins m polkatäcke - morfar älskar polkagrisar! :-) Övrig dag idag blir full av hemmamys!♡ Nova har önskat Tortillarullar, nachochips o grönsaker till kvällsmyset - så så får det bli! :-) Helgen i antågande o vår kommer innehålla lite av varje. .....Nova är bjuden på ridkalas imorgon - hon lääängtar :-) Söndag är det SkördeFest m matmarknad i grannbyn - det vill vi inte missa! Gott veckoslut till er alla! //Lisette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar