torsdag 4 september 2014

GO MIDDA'! Blir såå glad när jag ser hur besöksräknaren här på min blogh tickar på igen!! TACK för alla meddelande via sms o messenger ang att ni vill följa mig här!! Hann inte mycket mer än att sluka lunchen här idag - se fotot! :-) ost/skinkmacka m hallon/blåbär varma koppen - så ringer dom fr skolan. Nea är på väg hem - sjuk! :-( Misstänkte nästan det - för hon va inte speciellt pigg i morse! Så nu är det softade än softast här hemma! Igår kväll efter middagen tog jag ett ryck ute i vår sk oas. Ett ställe m trallgolv o pileväggar vi har under några av våra äppelträd - en härlig plats att va på! Nu är där höstfint o alla saker är i förrådet! Visar ett foto därifrån! Vi började ett hemmaprojekt förra året här som fortsätter o fortsätter - Sopsäckens år! Det är sååå befriande! :-) Just idag har jag rensat gamla tyger, gardiner mm - tjo va mycket skiiiiit!! :-S Nu ska jag snart hämta hem Nova fr skolan - sen går det fort mot middag o Stefan m kommer hem! Idag tänker jag bjuda familjen på SkinkLasange o sallad till middag. Ha det gott o TACK för att du kikar in! ♡Lämna gärna ett avstamp i form av en kommentar♡ //Lisette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar