fredag 23 oktober 2009

Goa fredagen....


....börjar gå mot sängdags!

Imorgon har jag en go fm hemma med familjen o sen bär det av jobba på em några timmar.
Kvällen blir en mysig tv kväll m familjen - nu har även lilltjejen här börjat va me på våra uppesittarkvällar på lördagarna o det är supermysigt!


Idag har jag bakat o hämtat ett paket fr Ellos - med några leggings/tunika set till tjejerna, en tunika till mig o två sagolikt fina kristallampetter m två ljushållare på vardera till vårt nya vardagsrum......

Ja just det - jag har nog inte nämnt ngt om det här i min blogg.... vi har snart byggt ut huset med 85 kvadrat så kommande vecka ska vi flytta in i vårt helt nya SHABBY CHIC vardagsrum på 50 kvadrat!! Känns som en dröm!! Min underbara äkta make har gjort ALLT själv o han har varit mkt trött emellanåt..... fast snart e vi i mål o ska NJUTA som bara den! Jag kan knappt bärga mig o få inreda:) Det är öppet upp i nocken m synliga takbjälkar o VITT, VITT, VITT! Det kommer foton - LOVAR! ;)


Nu får Ni en liten kik i vårt köksfönster i detta inlägget.....

NJUT av Er helg - som ligger framför!!


LIVET ÄR HÄR O NU....


Väl mött med kärlek//Lisette

1 kommentar:

  1. Vad skönt att f vara hemma på fm med familjen och ha det skönt.Mår dina små älsklingar bättre?Vad härligt att bygga ut och greja så himla skoj när det är klart.Vad duktig din man är som fixar ch grejar.Vilket gulligt köksfönster du visar bild på.Ha en skön kväll vännen kramizar ~~~~RITA~~~~.

    SvaraRadera