fredag 23 oktober 2009

FREDAG :))













Hej alla goa läsare!

Jaha då va även denna veckan inne o möta helgen!
Jag vabbar idag m mina hostiga o förkylda tjejer - vi myser o softar o tar dagen som den kommer. Jag ska baka lite idag för på söndag firar vi makens födelsedag m släkten.
Igår var jag stan SJÄLV :) o shoppade loss lite!!
Köpte bla en så fin krans som jag har tänkt pryda en fin vägg här hemma med!
Två VITA trasmattor på vardera 2 m - nice! Inte ofta man hittar helvita trasmattor så jag är supergla´!
Köpte även ett par änglar o ett gulligt hjärta m texten: GOD JUL!
Inte klokt att det snart är JUL!
Jag ska ut på nätet o beställa julklappar idag tänkte jag....:)

Häromdagen köpte jag en så fin ljuslykta på mitt jobb - fast då va den svart.....
o nu e den.......... VIT såklart!! :)) Ni kan se den i bild här i min blogg idag - jag e såå NÖJD m resultatet!

Nu ska jag fixa fm kaffe o sen baka... o mysa m tjejerna!
Ha en go fredag o mys på till fredagsmyset i tv soffan ikväll!

GLÖM ALDRIG BORT ATT DU ÄR UNIK!!

Väl mött med KÄRLEK//Lisette

4 kommentarer:

  1. Fina saker du lägger ut på bilder här tycker jag. Själv så hittade jag ett hjärtan i vit mossa med en ros på till Louise nu till Halloween, den var bara SÅÅÅ fin, ska ta kort sen när den är på graven tillsammans med ljungen och även lyktan som ju är inköpt på Eko-hallen.
    Nähä, idag ska här bli nya lakan i sängarna, najs, sen är det bara hemmapysslande som gäller, kärleken ville att jag själv skulle vara iordning lite fint och fräscht när han kommer hem, mer får jag inte veta, ÄR SÅÅÅ NYFIKEN ju.... KRAM KRAM

    SvaraRadera
  2. Ja nu närmar sig julen och då får man så mycket energi till att pyssla och feja.Själv ska jag jobba i helgen så jag får pyssla här hemma till veckan.Ha en bra helg.Kram Anette

    SvaraRadera
  3. Imorgon ska jag med min dotter på shopping. Jag behöver kläder.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  4. Hallojs !Förlåt att jag inte kunde hjälpa dej på fm.var i skola 10 innan kom jag inte ut själv.Jag kan ingenting heller angående datorer,Vilka mysiga saker son fick följa med dej hem.vad underbart vit trasmatta.Vad jobbar du med?Jag har varit sjkskriven en längre tid är utbildad kock sedan blev det tråkigt då gick jag en floristkurs.Ja det var skoj.Älskar ju att pyssla.Ha en fin dag gulliga du kramizar ~~~~RITA~~~~.

    SvaraRadera