torsdag 29 oktober 2009



Gokväll på Er!

Här i Skåne har vi haft en helt underbart fin dag idag!
Solen har verkligen gett oss ork i måånga dagar nu - det behövs emellanåt under hösten! Även om inte jag är ngn person som känner av höstdepp eller dyl så kan det ändå va sköönt med solen såklart! JAG ÄLSKAR HÖSTEN!
Vi hade goa, lugna timmar i morse o sen körde vi in till stan o SHOPPADE :)
Tjejerna fick vars ett par superfina fin inne skor på H&M - guuud va där va mkt HELLO KITTY idag!!! :) Det e minsann inte bara småtjejerna som är helt tokiga i H.Kitty :) Vi är helt fastklistrade på avd o kollar kollar kollar!!
Idag blev det hårklämmor - ett par olika - o stryka på bilder... skulle kunnat köpt MKT mer typ tröjor i svart m Kitty i guldtryck... fast nu hoppas tjejerna att dom som köper julklappar handlar lite där också :) Jag hoppas däremot att dom som handlar julklappar o smygläser här tar TIPSEN till sig ;)))
Det fanns så söööta smyckeset m H.Kitty armband/halsband i fina färger för 49.50 som också va helt bedårande!! Det va dock inget mer än hårklämmor som följde med hem....! ;)
Jag har shoppat ngt idag som jag länge letat efter o som idag bara "ramlade" över mig!! Dörrkransar till vår nya, vita parytterdörr :) I och med vårt tillbygge på huset har vi flyttat ut gästentreén på huset o på så sätt fått en helt ny entreé - både inne o ute! Vi har själva ritat ytterdörren o låtit en snickerifirma tillverka den - så det e såklart skoj o ha ngt ingen annan har!
Har då idag köpt två stora kransar i ngn form av rötter.... svårt o förklara - får lägga ut bild när dom är på plats :) GLAD är jag i varje fall över dagens köp!

Nu ska jag kolla bloggar o sen bara myysa kvällens sista timmar...
sen har jag fyra arbetsdagar framför mig nu... inte direkt skoj, men jag har världens finaste jobbarkompisar så det brukar va livat o glatt o gå i hundra nittio när jag väl e där!

MAN BORDE NJUTA AV DET LILLA LITE OFTARE!

Väl mött med kärlek//Lisette

5 kommentarer:

  1. Hallojs vännen !Ska till stan i morgon med tjejen.Då ska jag kolla hm.Vad fin bild du visar,Ska bli skoj att se dina kransar.Ha det gott gulliga du så hörs vi Stora Kramizen ~~~~~RITA~~~~.

    SvaraRadera
  2. Vilken mysig dag du och tjejerna har haft :-)

    Jag har en utmaning till dig i min blogg i dag, men du antar den bara om du vill..

    Kram
    Mia

    SvaraRadera
  3. hallojs!!!
    mysigt att shoppa! vi var på gina vi iväll..vip kväll med massa erbjudande...tjejerna shoppa massor..kuligt!!!

    Trevlig Alla Helgonna Helg
    Kram Millan

    SvaraRadera
  4. Hej hopp min gulliga kära vän

    Jag hoppas av HELA MITT HJÄRTA att du känner och förstår hur pass VÄRDEFULL du är för många av oss här och i verkliga livet, framförallt för mig. Du är bara BÄST, så OMTÄNKSAM, UNDERBAR och FANTASTISK, vad vore vardagarna utan en vän som dig??? Tom.

    Fina bilder du alltid har ii din blogg, underbart.

    Var nu rädd om dig och de dina.

    KRAM KRAM
    Carina

    SvaraRadera
  5. Halloj Sötis.Du har någonting att hämta hos mej vännen kramizar ~~~~~RITA~~~~~.

    SvaraRadera