fredag 16 oktober 2009

Hej alla helg/weekend goa firare!:)



Åhh va underbart o ha LEDIG framför sig :) Jag jobbar 1 1/2 av tre helger på vårt tre veckors schema så när väl den hel lediga e på G då e det verkligen HELG!!

Imorg bitti/fm ska jag köra m "stora" tjejen in till BVC o "hänga på låset" för o få gjort den ångest fyllda saken.... SVININFLUENSA VACCINAIONEN!!! :(( Alltså jag kan inte säga att jag vill att hon ska ha den direkt, men dom flesta man pratar m ger sina barn sprutan... så det får bli att vi också gör det.... Hoppas man inte beh ångra sig hela livet sen bara.... jaja, det vet bara stjärnorna - våra livsöden...!
Usch nä nu ska vi inte prata om det .....!


Igår hämtade jag ut ett paket på vårt utlämningsställe här fr web butiken ÄNGLATING http://www.änglating.se/ o Ni kan tro jag blev mäkta GLAD :)) för utöver det jag handlat fanns Gnomy´s "Angels of Harvets" medskickad som en gåva!!
Jag ÄLSKAR dessa underbara sötingar!! Ni ser den här intill i min blogg....


Jag har "missat" o skriva här nu onsd o torsd - tja eller inte orkat för jag har skadat min högra axel lite grann :( Jag var i garaget o skulle hämta in kaninens inomhusbur o på vägen in i garaget visste jag att där stod en dörrkarm lutad mot väggen som jag fick krixa mig förbi... på vägen ut däremot hade jag bara kaninen i huvudet o trampade på karmens nedankant så ovnkanten kom m väldig fart o slog mig rakt i axel´n!! AJAJAJ är ju allt jag kan säga nu...är svullen o blå:(
"Det går om tills du gifter dig" sa alltid in mamma när jag va liten.... jag e ju gift sen sex år tillbaka så nu undrar ju jag hur lång tid läkningen tar.... :)


Nu ska jag mysa m maken i tv soffan en stund innan John Blund anländer....


Va rädda om Er o varandra där ute....vi lever bara ett liv!


**LIVET BESTÅR INTE AV ATT VÄNTA UT STORMEN.... DET HANDLAR OM ATT DANSA I REGNET!!**


Väl mött med KÄRLEK//Lisette

4 kommentarer:

  1. Hallo mitt natten !!!Håller tummar och tår för dej inför i morron med vaccinationen på din tjej..Vi har inte märkt ett dugg tjejen och jag bara lite öm onsdag och torsdag. Idag känns ingenting.Ha nu en fortsatt mysig kväll med Älsklingen till john blund kommer.Hoppas att axel är bättre i morgon oxå Ha det gott och var rädd om dej kramizar ~~~~RITA~~~~~.

    SvaraRadera
  2. Hej nu har jag hittat hit.Visst är det gott att omge sig av saker man mår bra av.Ska bli spännande att följa din vardag.Själv är jag ledig i helgen(jobbar varannan)så jag och gubben ska fixa och dona i trädgården i helgen,bäst få det gjort innan snön kommer.Kikar in under veckan.Ha en bra helg.Kram

    SvaraRadera
  3. Ha en fortsatt underbar helg..

    Kramar
    Mia

    SvaraRadera
  4. Hej hopp vännen

    DEN sidan har jag INTE heller varit inne på, hm undrar just om jag vågar kika in där, kanske är LIVSFARLIGT när man tycker jättemycket om änglar som du och jag gör????

    Var nu rädd om dig vännen.

    KRAM KRAM
    Carina

    SvaraRadera