måndag 16 november 2009





Hej alla goa läsare! :)

Oj - orkade bara inte blogga igår:(
NU e jag tillbaka :)) Visar Er idag vår nyinköpta möbelgrupp bestående av soffa, två fåtöljer o ett jättefint pelarbord som man kan snurra upp bordsskivan på o lägga i iläggsskiva så VIPS har man ett matbord för flera!! (Bilden är fr försäljnings fotot så det är INTE taget i vår hem miljö!!)Vi är sååå NÖJDA - förutom att jag ska måla bordet VITT samt benen (el säger man fötter kanske?!) på soffa samt fåtöljer.
Färgen på soffgruppen är SVÅR benämnd - grå, blå tyckte vi på denna bild - grön säger säljaren! Hmmm.. jag vet fortf inte!! Den är så otroligt SKÖN o sitta i - det är en DUX soffa så komforten är det BÄSTA tänkbara! Jag hade inte valt just det tyget om jag skulle klätt den, men jag tycker den är i vår stil o jag är mer än nöjd - annars hade jag klart inte shoppat den ;)

Sen är det lampskärmen - som jag gjort! Av servettdecoupage :)) Första gången jag gör en sådan, men absolut inte den sista - denna får sin plats i vårt sovrum!
Känner mig mkt nöjd faktiskt :)

Nu ska jag läsa för mina busfrön o sen krypa ner i bingen med en hög Drömhem o trdäg tidningar o leta tips, ideér o inspiration - till allt o ingenting :)))

Ta vara på varje stund av ditt liv!
Väl mött med kärlek//Lisette

**LIVET ÄR INTE VAD DET FÖRVÄNTAS VARA - DE ÄR SOM DET ÄR!
HUR VI BEMÖTER LIVET ÄR DET SOM GÖR SKILLNAD!!**

1 kommentar:

  1. Vad skoj att köpa nya möbler.Vilken häftig lampa du har gjort.jag tycker oxå att det är hur mysigt som helst att våra vägar har mötts.1000 tack för grattis hälsningen.Fick en paket nyss av Älsklingen en locktång som du kan göra massa skoj med.Sitter här och går på kurs i hårvård.Hihi.Det var en dvd med hur man gör det tyckte jag var charmigt.Ha en härlig tisdag gulliga du ♥ Varm kramiz ~~~~RITA~~~~.

    SvaraRadera