lördag 14 november 2009



Lördagen börjar gå mot småtimmar o va har haft en supergo lördag på alla sätt - kvällens fest va GOD, men TYVÄRR har jag inte världens roligaste "slå-klackarna-i-taket" släkt!! Man kan ju inte få allt ;)

Ser nu fram emot en finfin söndag m PYSSEL så det smäller om det här hemma!! :))
Handlade en hel del till hjälp på PANDURO i Ullared - Ni vet väl att där öppnat en FÖRSTA HAND sorterings butik PANDURO precis bakom det välkända MotorMusee´t? :)
Har bloggat runt lite o fått lite TIPS o ideér om ute dekorering vid entreérna också ikväll - tur jag var på Plantskolan i fm 2 km bort o inhandlade lite plock där me så kan jag ev greja lite med det också imorgon OM regnet vill hålla sig borta! Som det ösregnade ikväll här när vi kom hem!!
Åhh - va jag ÄLSKAR o PYSSLA!! :)))
Har köpt lite pyssel satser m färdig utstansade hjärtan som man ska fläta .. Ni vet?
Gammeldags som man hänger i granen.... tänkte tjejerna kunde greja med dom!

Imorgon kommer jag visa foto på mitt nyinköpta POTTSKÅP här.... :))

NJUT av er helg!

**TÄNK DIG ALLTID FÖR - MER ÄN EN GÅNG!!! **

Väl mött med körlek//Lisette

1 kommentar:

  1. Pyssliga du.. Jag har kommit ifrån det helt..

    Loppisen är i Kyrkhults FolketsHus i morron så dit skall jag.. Ska vara där när de slår upp portarna kl 10 hade jag tänkt..

    Ha en bra natt..

    Kram
    Mia

    SvaraRadera