fredag 13 november 2009


Fredag!! Med LEDIG helg framför känns det såklart extra lyxigt!! :)
Jag har jobbat idag o nu ska jag ha en helgo dag m min familj imorgon - vi är bjudna på FEST att fira min mamma 60 år o min mormor 80 år på en restaurang där det ska bjudas STOR buffe´ me en massa gott:) Man e väl jäst när man ska hem antar jag :))

Söndag blir en SOFT hemmadag - vad jag vet nu.....

Vill önska Er alla goa en finfin helg - det o mkt mer därtill är Ni värda hundrafalt! :)

**LEV VARJE ÖGONBLICK - SE FRAMÅT...SÅ BEHÖVS INGEN ORO FÖR VAD DU SKA TÄNKA OM DITT LIV NÄR DAGEN ÄR INNE O DET SNART ÄR ÖVER.... LEV VARJE ÖGONBLICK!!**

Väl mött med kärlek//Lisette

1 kommentar:

  1. Hejsan gulliga du !Vad mysigt att gå på kalas idag.Härligt att bara få sitta och njuta.Bli serverad god mat.Hoppas att ni får en kanondag.PÅ Tisdag fyller jag år vännen.Ska bli så kul .Älsklingen var och köpte paketer härom dagen.Igår var änglarna och handlade paket.Älskar paket.Familjen firar mej på tisdag och sedan ska jag ha gäster nästa lördag.Bättre än att ha kalas på vardagskvällar folk kommer från jobbet det ska fixas mat och aktiviteter förbarnen eller läxor.Nej det är skönare på helgen.Ha en skön och härlig lördag.Stora kramizen ~~~~RITA~~~~~.

    SvaraRadera