måndag 28 december 2009

"Lite mys"

Hej alla goa!
TACK från djupet av mitt hjärta för alla FINA kommentar inlägg Ni ger mig! Jag blir så VARM i hjärtat att jag inte finner tillräckligt fina ord för o beskriva, men TACK FRÅN HJÄRTAT är ÄRLIGT!! :))

Hjärta ja - jag har alltid varit o kommer nog alltid va en obotlig ROMANTIKER :)
Min inredning går GÄRNA i vitt, men med MYCKET ROMANTISK touch :))

Idag är jag kom hem från jobbet hade maken gjort hemmagjord potatismos o hamburgare till oss som vi avnjöt till fullo :) Sen på m kläderna o ut på en rask runda hela familjen innan mörkret nådde vårt lilla samhälle.... hemma igen blev det glass o kaffe..:) Sen fick jag sådan SKAPAR LUST :) Ni vet en sån där jag nämnt innan som inte vill gå över av sig själv :)) Då blev det tillverkat dessa hjärtan jag visar nedan:



Tjejerna´s kommentarer blev "VI VILL ME HA!!!!" *haha* Ja, det kunde jag väl tro :)
Har tidigare laddat lite med material i tyg o band i romantikens stil så nu ska här sys hjärtan :))) Ska sy lite romantiska dukar o kuddfodral också....SÅ SKOJ det e´!!

Nu ska jag läsa för tjejerna o sen fixa gröt - "Sara-gröt" blir det!!! :))
Tjejerna´s "köksa" på dagis heter Sara o hon gör världens goaste MannagrynsGröt enl tjejerna så den är en favvis även hemma:)) Det Du Sara!!! :)

Imorgon blir en dag liknande den som varit idag... jobb, middag m familjen o samma hurtiga promenad runda o sen får vi se om det KANSKE bli fler HJÄRTAN! *fniss*

Väl mött med kärlek//Lisette

**DRÖMMARNA ÄR VÅRA VÄGVISARE I LIVET!**

******************************************************************************

6 kommentarer:

  1. Gokväll !Vad gott att komma hem och maten står på bordet.Sedan en mysig promenad.Sedan hem och fika vad mysigt det låter.Gulligt namn dina Älsklingar har på gröten.Men det som är så himla härligt är ju när barn är positiva.Vilka gulliga hjärtan du har sytt.Konstigt jag har samma ord kärlek tycker så mycket om det.Ha en fin och mysig tisdag vännen Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Ursöta små hjärtan du har gjort..Kram

    SvaraRadera
  3. Vet du vad jag såg idag i en inredningsaffär i sta´n? Hjärtan, liknande de som du just gjort....vet du vad ETT sådant kostade??? 45kr!!!
    KRAAAM

    SvaraRadera
  4. Hej
    här är är en till som får skaparlust av att vara ute=))) jättefina hjärtan.

    Kaminen är en gammal som är renoverad priset på kaminen var 11.000 med renoveringen sen kostar det ju tyvärr att sätta in den oxå=).:.

    Vill önska dig ett gott nytt år!

    SvaraRadera
  5. Håller med dina småtjejer, för de var ju bara SÅÅÅÅ söta.

    Hur mår du vännen, tänker OERHÖRT mycket på dig. Hoppas och önskar INNERLIGT att du inte tog illa vid dig av mitt sms till dig genom min ärlighet emot dig, skrev och "säger" det bara för jag bryr mig så himla mycket om dig ju gumman.

    KRAM KRAM
    Carina

    SvaraRadera
  6. Jag tycker oxå gröten har ett gulligt namn! <3 Kram från "köksan#

    SvaraRadera