lördag 9 januari 2010

Goa helgen :)

Idag vaknade jag först som vanligt här hemma..... begav mig ner o tände ljus, lyssnade på Lugn Favoriter o njöt av tystnaden!
Inte så att jag vill att familjen ska sova hela fm, men jag ÄLSKAR o få en stund för mig själv i morgonens lugn!
Det hjälper mig o få en BRA start på dagen!
Familjen kom ner till mig en halv timme efter att jag gått upp o då fixade vi en goo lördags frukost - då menar jag med lite mer kärlek än en vanlig frukost i veckan *fniss* Lite extra gott pålägg, varm chokladmjölk, skivade köttbullar, mimosa sallad mm. Det är så gott att inte ha ngn direkt tid o passa!
Vi bestämde oss ganska omgående för o göra oss klara o bege oss till stan en vända.
Tjejerna har gymnastik termins start i veckan - Nova sin allra första!!! SPÄNNANDE! :) Så det behövdes inhandlas gymnastik skor bla.
Väl där inne begav sig familjen direkt till leksaksaffären o jag drog en repa på REAN o shoppade lite *fniss* o sen fick jag tag på svarta skor till Nea o Hello Kitty skor till Nova! Chock cerise!! Jättesöta! :)
Köpte även vars ett par sååå FINA inneskor på Lindex till tjejerna som jag bara MÅSTE få visa Er! Är dom inte helt bedårande? :)) *I LOVE*



Sen har vi varit hos svärmor o svärfar som bjöd lunchmacka o kaffe med kak kalas!!!
På hemvägen shoppade vi lite smått på ÖB varuhuset o Apoteket..... Väl hemma igen i em gjorde vi oss vars en helgo Kebab tallrik! Mums va fint det satt ;)

Kvällen gjorde entreé o det blev dags o göra mysigt! Visar Er ikväll ännu ett "hörn" i vårt hus:



Hoppas Ni alla haft en minst lika mysig lördag som jag haft med mina älsklingar som nu myser vid Bompa..... jag ska fixa fram lite gott nu till uppesittarkväll m tjejerna framför Robinson!

Väl mött med KÄRLEK // Lisette

**Det finns bara en sorts lycka - det är att leva på sitt eget vis!!**

---------------------------------------------------------------------

5 kommentarer:

  1. Verkar ha varit trevlig dag och så fina bilder : ) Här hemma är det oxå jag som vaknar först och somnar först oxå för den delen. Idag smet jag iväg på loppisrunda tex och kom hem med nybakade frukostbullar lagom till att de andra stigit upp. Kram Bittan

    SvaraRadera
  2. Tänk om alla dagar fick vara så härliga!!!
    Jag är så kär i din härliga spis som e på bilden. Den e underbar! Jag vill också ha!!
    Alldeles strax kommer ett mail till dig...
    Kramisar

    SvaraRadera
  3. Verkar vara hos dej som hos mej.Mysfrukost på helger är det hos mej oxå.bara så himla underbart att det bara är lugnt och inga tider att passa för Änglarna.Vad skoj att åka till stan på lördag.Jag gillar det.Vilka söta små skorJISSES Vad gulliga.....Var det rea eller nyheter? Dyra?Ska jag köpa till Hanna med en gång vad söta.Vad fin bild från ditt hem .Skulle vilja komma dit någon gång i livet och hälsa på det skulle vara så kul ojoj!!!!Nu är det konstigt vet du vad Tobban sa nu när jag läst inlägget för dej Han är 11 bir 12 i mars.Häromdagen bakade du och ja med.Idag har du varit p ÖB jag med.Då sa han pratar ni med varandra!!!!!! Gulliga dom är dom små liven!!!!Ha en skön kväll goa vännen.Värmande kram Rita ♥ ♥ ♥

    SvaraRadera
  4. Så mysigt du får till det,guuud va söta små mystofflor.

    SvaraRadera
  5. Hej hopp

    Jaa du visst är det väl MYSIGT HÄRLIGT med mysfrukostar på helgen, det har vi med här trots att vi bara är två så har vi det med. HÄRLIGT.

    Visst är det väl underbart när man nu så här på söndagskvällen kan se tillbaka på en helg som man är nöjd med, LJUVLIGT, me like a lot.

    Nu ska vi mysa vid TVn lite innan det är sängdags.

    Ha en fortsatt bra kväll min kära vän.

    KRAM KRAM
    Carina

    SvaraRadera