söndag 24 januari 2010

Helgen snart slut o likaså januari....

...ja tänk att vi är snart i sista veckan i januari 2010!!!
Tycker nog månaden rusat i full fart fram..... tror faktiskt aldrig jag som vuxen njutit så mycket av januari som jag gjort i år - kan va för att vi har en riktig vinter i år! Jag tycker det är HÄRLIGT ja :)



Idag har jag haft en helgo fm med familjen - vi körde till mina föräldrar innan ja skulle jobba o tog en liten fika o hämtade vår bil som stod kvar sen vi var på examens bjudningen igår. Sen for familjen hem o plikten kallade på mig i några timmar. Nea har lekt med två av granntjejerna i em - dom har varit i pulkabacken en bit bort o åkt på VAXDUK!!! *skratt* Det va något nytt för mig, men tydligen hade dom gjort det på dagis i fredags! SKOJ! :)
När jag väl va hemma igen vid halv sex hade maken fixat hemmagjorda klyftpotatis med kyckling o sallad. Satt fint! :)
Nu ska vi bara mysa resterande av kvällen - vi ska se Vi i Köping, det tycker jag e skoj :)
Veckan som kommer ska jag MÅLA e hel del VITT här hemma - återkommer med bevis på vad som ska genomgå förvanlingen :) *fniss*
Det är gymnastik för tjejerna månd o onsd som vanligt o jag har inventering på jobbet - på min fridag!! :((((( Inte så värst nice, men samtidigt får jag timmarna på flexen så det är kanon! :)
Nu kommer maken med kaffe :) *LOVE HIM*

Önskar er alla en go start på veckan! /Väl mött med KÄRLEK // Lisette

**KÄRLEKEN ÄR EVIG...**

****************************

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar