söndag 31 januari 2010

Kalas o näthandel :)

Kalasandet är över för idag o det har varit ett lugnt o roligt kalas!
En mamma stannade o snackade över en liten fika när hon hämtade - trevligt!
Gott o veta att ens barn har så fina kompisar, tycker jag!
Här är då vår sexåring (fyller på tisdag!) :



Tårtan för dagen: En klassisk kladdkaka - både gluten o laktosfri! Inte lätt o bjuda dagens ban på något på kalas! Ovanpå allt detta har Nea nötallergi också :(



Nu har jag laxkotletter i ugnen med en go skagen sås till det o kokt potatis - MUMS!
Skriver så tangentbordet glöder så jag ska hinna bli klar med dagens inlägg innan det är klart för o äta *fniss*
Jag ska ta o klä mig varmt sen o ut o traska i snön - behöver luft o tankerensning:)

Lovade ju o visa lite av mina Elsas hem shoppingen:)
Här kommer lite av sakerna:

Dessa fina Påsk korgar/väskor från Oskar o Ellen ska tjejerna få med påskgott o något pyssel till påskhelgen - ljuvliga! :



Sen när vi ändå pratar PÅSK så fyller bloggerskan själv år veckan innan påsk så i PÅSK blir det FEST :)
Till festen har jag handlat Green Gate´s underbara engång artiklar:



Sen sist men inte minst dessa underbara burkar - även dom från Green Gate. Dom ropade så högt på mig att jag fick köpa dom för o få tyst på gapet :)))))



Sist idag vill jag visa Er vad jag köpt i vår nya gårdsbutik 2 km från mitt:



Hoppas Ni haft en minst lika fin helg som jag!
Väl mött med KÄRLEK // Lisette

**LIVET ÄR EN FANTASTISK RESA!!**

---------------------------------

3 kommentarer:

  1. Fina grejer till härliga tjejer...vårliga. Kram

    SvaraRadera
  2. Vad fin hon är din stora tjej.Dom tycker ju att det bara är så skoj med kalas .Vad mycket fint du har shoppat gulliga små korgar till tjejerna.Ha en skön kväll och en härlig start på den nya veckan Vännen Varmkram Rita ♥

    SvaraRadera
  3. SÅÅÅÅ söt hon är prinsessan, HÄRLIGT. Glöm nu inte att sjunga för henne imorgon för oss med häruppe norröver där det snöar idag IGEN. SUCK. JÄTTEFINA saker du har inhandlat förstår mycket väl att du föll för dem.

    KRAM KRAM
    Carina

    SvaraRadera