lördag 30 januari 2010

Sista lördagen i januari 2010!!

Ja, tänk att nu har snart hela januari gått i år också!!!
Såhär dags för sex år sedan va jag HÖGGRAVID!!! :) Nea fyller sex år på tisdag! :)
Imorgon fylls huset av kompisar några timmar o det vankas KALAS - härligt!
Det ska bjudas hamburgare o pommes, kanelbullar o kladdkaka m grädde o glass!
Dom kommer ju äta hela tiden!! *fniss* :)

Jag lovade ju Er att visa min inköp fr bla Elsas hem ikväll, men jag orkar inte lägga över fotona i greja med det nu så det får bli imorgon dagens inlägg när lugnet belägrat sig efter kalasandet här :)

Visar Er i ställer ett foto på mig o tjejerna som jag själv är väldigt glad för - mina prinsessor dom är det finaste jag vet :)



Nu ska jag göra maken sällskap en stund i soffan m en stor nugg te o sen ska vi blåsa ballonger för glatta livet!! :) Har varit på McDonald´s o fixat "ballong pinnar" - roligare o ge barnen på kalaset dom i pinnar än i vanliga snören, tycker jag :) Temat p kalaset är HELLO KITTY :)) En klar favvis här hemma:)))

Mys på nu o ha en go sluttamp på lördagen o njut av söndagen också!

Väl mött med KÄRLEK // Lisette

**Det är en tillgång att kunna glädjas åt det lilla!**

------------------------------------------------------

4 kommentarer:

  1. Vad mysigt med kalas och tema Hello Kitty.Det gillar min Hanna oxå,tror det är en höjdare hos alla töser nu.Vilken smarrig meny det blev på kalaset gott .Wow vilken fin bild på dej och dina älsklingar.Helt underbar tycker med svart vitt det är häftigt.Ha nu en skön kväll sovgott dröm sött och ha en härlig söndag min goa vän.Varmkram Rita ♥

    SvaraRadera
  2. För 16 år sedan gick jag höggravid med mitt andra barn.. På måndag blir Amanda 16 år.. :-)

    Ha nu en bra söndag..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  3. Hej,

    Tack för fin kommentar.
    Så fint Du bor. Önskar så att jag kunde få bo i ett hus liknande ert som rymmer mer själ än vårt 60 tals hus.

    Jag slutar aldrig drömma.....

    Jasså din dotter fyller år den 2 feb, ja det gör min dotter också men hon blir lite äldre.
    Jag låg på BB en lika kall februari dag som vi har nu, 1976....
    Tiden flyger iväg

    Hoppas att det blir en fin födelsedag för dottera din-

    Kramsiar Jeanette

    SvaraRadera
  4. SÅÅÅ fin bild på er alla tre söta tjejer, HÄRLIGT.

    Är så glad och tacksam över att jag får den äran att ha dig till en så kär vän som jag har, TACK GOA Lisette.

    KRAM KRAM
    Carina

    SvaraRadera