tisdag 12 januari 2010

LEDIG tisdag....

... o jag måste säga att trots att jag låg kvar i bingen till halv nio idag så har jag fått mkt gjort hemma idag!
Nova vaknade kl nio - med feber! :(
Trots det har hon varit relativt pigg o lekt emellanåt med sina goa storasyster:)

Nu ikväll har vi ätit kokt potatis med kokt torsk o en go dillsås till det - samt en sallad o paprika. Mkt gott faktisk! Kändes nyttigt på ngt sätt:)

Delger er idag lite fler VÅR KÄNSLOR:



Nu ska jag göra mig klar o snart bege mig till mitt jobb på ett möte - kvart över åtta till halv tio ikväll!! Gäsp:) Man är ju för trött för det efter en go heldag hemma, men vad gör man?
Tur att jag har ännu en fridag imorr´n hemma att se fram emot :))

Väl mött med KÄRLEK// Lisette

**Att älska någon är att se ett under som är osynligt för andra!**

------------------------------------------------------------------

3 kommentarer:

  1. Vilken lyx att sova till halvnio .men det ska vara gött att leva.Va tråkigt att nova inte är bra.Vad härligt att du fick lite gjort känner sig ju bara så nöjd på kvällen.Vad god mat du har gjort idag.Min älskade familj gillar det oxå.Vad jobbigt att behöva åka iväg .men sen när man väl gjort det.Kan det kännas skönt.Härliga vårkänslor när man ser dom fina blommorna .ha det bra på mötet,senare får du hem och mysa med maken en stund vännen.Ha en skön ledig dag i morron Varmakramar Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Och jag som hade som förslag att lägga våra möten 20.00-22.00 så jag hade kunnat jobba vidare direkt istället för som vi har nu att jag skall till jobbet 15.45-17.45 påmöte och sedan tillbaka kl 22.. Men vi var bara ett par som ville det...

    Njut av lediga dagen i morron..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  3. Hoppas mötet gick bra och att du kände dig nöjd trots att du fick åka dit sent.

    Är ju bara SÅÅÅÅ UNDERBART med alla härliga vårblommor nu, köpte en bukett med vita tulpaner i helgen de är ju bara SÅÅÅÅ fina tycker jag.

    Ha nu en fortsatt go dag hoppas lilltjejen är piggare idag.

    KRAM KRAM
    Carina

    SvaraRadera