tisdag 12 januari 2010

TÄVLING

Ni får absolut inte missa TÄVLINGEN hos Monica med bloggen:

Tant Theas lilla torp på www.tanttheaslillatorp.blogspot.com

Ett underbart lykthus att vinna - Titta in hos henne genom att klicka på min rubrik: TÄVLING överst här!
**************************************************

Nu ska jag kojsa efter mkt BRA möte på mitt jobb ikväll...:)
Bloggar om det under onsdagen...

Väl mött med kärlek//Lisette

**Livet blir vad DU gör det till!**

-----------------------------------

3 kommentarer:

  1. Hallo mitt i natten!vad skoj att det var ett bra möte!!!!!Härligt.Visst är det snyggt ljushuset hos tant thea ,Jag är oxå med och tävlar men har inte hunnit länka.Sov sött vännen.Så hörs vi i morron.Goa kramen Rita ****

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Tack för titten o din kommentar hos mig!!!!
    Nu ska jag kika vidare här hos dig!
    Ha en bra dag kram Agnetha

    SvaraRadera
  3. Vill bara visa mig att jag besökt din blogg! Har gjort det innan men varit annonym. Underbart att läsa om någon som är så tillfreds med livet som du är!!! Det är nog rätt unikt! Du verkar ha "koll på läget" liksom, balans i livet! Härligt att läsa om! Det föder längtor i mitt liv! Hoppas 2010 ska vara året då några av dessa längtor får börja blomstra! Du inspirerar mig! Nu ska jag bara omsätta det i mitt liv på olika sätt! Tex att leva mer i nuet och göra saker som ger mig avkoppling! (Så lätt att tänka att jag måste slänga i en tvätt till, istället för att slå sig ner i soffan på kvällen och bara koppla!) Så sant som du skriver att:Livet blir vad du gör det till! Det är ju mitt liv, jag formar det! Oj, blev visst en lång kommentar....jag gick igång ordentligt nu...=)Stor kram Malin Astrén, Malmö

    SvaraRadera