torsdag 18 februari 2010

Tävling!

Tävling va det ja!
Fast inte min dock :) Jag har ju utlovat en vid 5000 besökare o det är ju passerat med råge! *GLAD - Tack alla!* Min tävling kommer nästa vecka dvs v 8 - så håll utkik! :)
TÄVLINGEN på www.alab-snorochglamour.blogspot.com som är i full gång är hos min bloggvän Ann-Louise med bloggen Snor & Glamour - hon firar att besöksräknaren passerat 10 000 besökare på 1 år!!
GRATTIS vännen! Jätteskoj, verkligen!
Jag är så GLAD att våra vägar korsats i livet pga att vi båda började blogga! :)
Det Ni kan vinna hos Allis är detta FINA badrumskit:



Idag har jag en LEDIG dag igen - alltid lika välkommet! :)
Tjejerna är fortf FÖRKYLDA - i varje fall Nova som har en hemsk hosta :(
Så läget är soft på hemmaplan.... jag ska ta mig mitt fm kaffe nu när jag lagt ut dagens blogg o sen rullar dagen på..... jag tror jag ska ta o blondera mig igen för fy vad jag ser ut :)) Är lite sugen på o baka bullar, men vi få se om jag "tyar" som vi säger i Skåne - o betyder orkar :))

Ikväll ska jag på PARTY - BLINGO PARTY - dvs försäljning av ekologiska barnkläder.
Gå in på www.blingo.se o kolla sortiment mm.
Jag är ingen hejare av homepartyn annars, men för det första va det så läääängesedan jag va på något sådant o för det andra har jag fastnat för en mössa (Ture mössa Circus - heter den) där som till Nova:

Den finns även i tunika o klänning! Får se vad det blir köpt....:)
Jag ser fram emot en trevlig kväll med tjejer, shopping o fnitter :))

Nu önskar jag Er alla goa läsare ett gott veckoslut - jag ser fram emot mitt!

Väl mött med KÄRLEK // Lisette

**VÅRHÄLSNING:
Nu är våren här igen
nu är vintern liden.
Gladast är man dock åt den,
när den går ur tiden.
Först blir alla drivor dropp
sen går alla isar opp,
sist står skogen full med knopp
det blir blad med tiden.
Av: Ebba Westberg-Hechscher*

SNART VÄNNER ÄR DET VERKLIGHET!!

-------------------------------------

2 kommentarer:

  1. Så kul att du vill vara med i min tävling! Tack för den fina reklamen du gör för mig här! Skall hålla en tumme för dig! ;)
    I dag är det magsjuka här i huset igen så jag har inga barn. Lugnt och skönt med andra ord!
    Kul att gå på "party" i kväll. Mössan var ju jättesöt!
    Kraaaaammm!!!

    SvaraRadera
  2. Vad fin mössan var, SÅÅÅ söt ju, lägg gärna ut bilder på resten av kläderna som du köpte, vore kul att se.

    WOW vilken UNDERBAR vårdikt, den skrev jag faktiskt av direkt, hoppas inte det gjorde något???

    Hoppas nu tjejerna kryar på sig riktigt ordentligt och att du får en UNDERBART HÄRLIG fredag.

    KRAM KRAM min kära vän

    Carina

    SvaraRadera