fredag 12 mars 2010

Min familj......

..... är verkligen LIVET för mig!
Vad vore jag utan dom? Jag fattar inte hur dom som överlevde ex Tsunamin utan sin familj okar gå vidare....:((( Vore det jag som va med om en sådan KATASTROF skulle jag gå under TOTALT!! :( Jag är inte mycket för o åka utomlands mycket på grund av rädsla - tyvärr!
Visar Er lite goa foton från mitt LIV - min familj o min tillvaro idag:






Ikväll är maken o jag barnfria! Inget som händer alls ofta hos oss - typ 2 ggr/året!! Så ikväll har vi myst med räkor o goa tillbehör, kaffa o negerbollar framför tv:n i sängen o sett Let´s Dance o Solsidan.
Imorgon ska vi upp o mysa med en gooo frukost o sen VÅR RÖJA / STÄDA i källaren!
Ska bli sååå skööönt o få det gjort - NUUU! :)
Sen på em bjuder mina föräldrar middag (TACK, mamma & pappa!) när vi ska hämta hem våra sessor för en supermysig lördagskväll hemma med MelodiFestivalen, godis, chips o MYS!
Ser fram emot min helg o hoppas att Ni gör detsamma - var rädd om varandra o det Ni har tillsammans!

Varm kram o väl mött med KÄRLEK //Lisette

*Livet blir va DU gör det till....!*

------------------------------------

3 kommentarer:

  1. Ha nu en riktigt härlig lördag..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Gomorron!Låter helmysigt att få vara barnfria.Äta långfrukost och sedan röja i källaren. sedan middag hemma hos mammsen och pappsen.vad underbart.önskar dej en härlig lördag vännen Varmkram Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Jättefina bilder min kära vän, underbart att ha såna mysstunder tillsammans att då också fodra kärleken till varandra, gäller ju att FÅNGA STUNDEN.

    Var rädd om dig.

    KRAM
    Carina

    SvaraRadera