tisdag 9 mars 2010

Så gott det är...

... att vakna varje dag o känna glädje över dagen som komma skall!
En ny orörd dag - så brukar jag tänka!
Visst jag kan också vakna på "fel" sida, men då försöker jag somna om o vakna rätt :)

Jag jobbar så många timmar jag önskar o jag lever verkligen mitt DRÖMLIV tillsammans med min fina familj så jag kan inte annat än o va tacksam o glad över varje ny dag jag får!

Vill idag visa Er ett "hörn" från mitt/vårt hem:



Hemma ska det va mysigt, ombonat o personligt - då trivs jag! :)



Denna veckan har fem dagar kvar o av dom är jag LEDIG fyra!! :)
Imorgon har Nea sin sexårsträff på dagis på förmiddagen o då ska jag o Nova baka tillsammans under tiden har jag lovat henne - mysigt!

Nu ikväll har jag o maken tömt hela gamla frysboxen (ja du läste rätt - frysbox! Vi är INTE moderna vi!) o nu är den avfrostad! Känns superbra!
Nu inväntar bara källaren på att få sig ett RÖJ till helgen!
Ni kan tro jag har RÖJ ENERGI i kroppen :) o tycker verkligen det ska bli kul o göra det - det känns ju sååå BRA när det är gjort o ingen ska va gladare än jag när det är lördag kväll o det är klar..... jo jag vet en till: maken :)
Nu ska jag krypa ner i sängen med mannen i mitt liv :) Vi är båda trötta, men jag brukar alltid snarka först :) Jag tror inte det blir någon ändring på det idag heller! :)

Va rädd om dig o de dina!
Väl mött med kärlek // Lisette

**ATT SKRIVA ÄR TERAPI!
ATT FÅ KOMMENTARER ÄR BELÖNING! :) **

4 kommentarer:

  1. När blev det omodernt med frysbox?? Det har vi med, fast jag vill ha enny större.. Och de flesta vännerna vi har är oxå innehavare av just box i sina källare :-D

    Ombonat och fint vill vi nog alla ha för att trivas fast det är ju olika vad man tycker är fint och ombonat hos oss alla.. Man skall ha det som man vill ha det, så man trivs och det gör ju du och det gör jag.. Fast jag vill göra en hel del här hemma trots att jag trivs.. Lite förändringar ibland är ju inte fel..

    Ha nu en bra onsdag och njut av dagen idag..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Hej

    Vilket super fint och mysigt hus ni har!!Och vilken posetivt sätt du har att se på saker, önskar jag kunde vara lite mer som du!!Bra sätt du har att se på saker!!

    Många kramar

    SvaraRadera
  3. Hej min KÄRA vän

    TUSEN TACK för hjälpen, nu så är jag tillbaka.

    Jaa du visst är det härligt att vakna och vara glad över att det återigen är en ny dag som ligger helt orörd framför oss, kände ju inte glädje förut i mitt "förra" liv men njuter nu av varje dag faktiskt.

    KRAM KRAM

    SvaraRadera
  4. Kikar in en snabbis innan jobbet!
    Vill önska dig en toppendag! Det är FREDAG!!!!!
    Kramar i massor!

    SvaraRadera