söndag 28 mars 2010

Påsken i sikte!


Ja, nu är ännu en vecka slut - o faktiskt snart ännu en månad på 2010!!
Inte klokt egentligen..... fast nu går vi ju mot ljusare tider o det är såååå HÄRLIGT!
I år har jag faktiskt LEDIGT i Påsk - o eftersom jag fyller år o ska ha bjudning hemma Påskafton känns det såklart himla skoj just att va ledig!
Det kommer tjugo personer på PÅSK BUFFÈ då - jag tycker det är himla skoj både att förbereda o ha fest hemma så jag ser med GLÄDJE fram emot min vecka!
En av dagarna i påsk hoppas jag verkligen det bli SOL för då ha jag/vi planerat att ta till Skånes Djurpark med barnen - ett riktigt tecken på att det är VÅR!

Visar er idag mina små PÅSK KÄRRINGAR från 2008! Är dom inte söta? :)))
SJÄLVKLART ska det bli PÅSK KÄRRINGAR även i år på Skärtorsdagen här.... mer om det i senare blogginlägg i veckan.....:)



Hoppas Ni alla haft en finfin helg sista i mars!

Njut av kommande PÅSK vecka nu!

Varm vårkram till Er alla - o TACK för titten idag! //Lisette

*Víntern är ett minne blott o ute börjar det bli ljust o flott! :) *
(nödrim...? Nädå! :) )

----------------------------------------------

5 kommentarer:

  1. Ja snart påsk.. Då skall vi med ha kalas fast på påskdagen.. Då skall vi fira min son som fyller 18 år d. 6/4.. Så jag är med ledig :-)
    Påskkärringtiden är förbi hos oss, stora barn, men det kanske dyker upp ngn så det gäller att ha lite snask hemma..

    Ha en bra måndag..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Wah SÅÅÅ söta påskkärringar, härligt. Visst är det härligt nu när det verkligen känns att våren gör sina steg större och större in till oss och här försvinner ÄNTLIGEN snön mer och mer, härligt.

    Var nu rädd om dig vännen.

    KRAM KRAM
    Carina

    SvaraRadera
  3. Hejsan Vännen!Men herre gud i världen vilka gulliga påskkärringar.Hur söta som helst.Önska dej en skön tisdag gulliga du vårkram Rita ♥

    SvaraRadera
  4. GRATTIS GRATTIS GRATTIS på födelsedagen i dag vännen! Hoppas du haft en finfin dag med dina nära och kära!
    Kraaaaam!

    SvaraRadera
  5. Vilka små sötnosar som fanns här i bloggen...

    SvaraRadera