tisdag 30 mars 2010

F Ö D E L S E D A G

Idag är ingen vanlig dag..... för det är min F Ö D E L S E D A G!! :))



Har jobbat o sen gjort hemmagjord pizza m la familia :) Då blev jag uppvaktad med presentkort på en underbart fin inrednings butik: PRÄSTBOSTÄLLET, i min hemstad - kolla på hemsidan www.prastbostallet.se
Samt dessa FINA påskbarn! *jag blir glad i hjärtat av att se dom små* :)



Som om inte detta vore nog skulle maken hämta något han inte slagit in o begav sig ut i garaget..... o kom in med en SKOTTKÄRRA!!! :)))) Hahaha:)) Det va ju inte direkt väntat att få på dagen, men mycket välkommet då jag gnäller på vår andra som gnäller, hoppar o har sig :) Nu har jag en EGEN! :))
Inte att förglömma är ju FRUKOSTEN på sängbrickan jag fick i morse kl 6.15 - äggamackor med kaviar o te o tända ljus *lovely* :) *kärlek* :)

Nu ikväll har min föräldrar varit här o då blev jag uppvaktad med pengar o ett jättekärt kort *tack!*
Mina svärföräldrar va också här ikväll o av dom fick jag ett sååå FINT gammal OK i trä! Visar er ett foto (maken är hållare!) Den har Stefan´s morfar använt många ggr vid deras lantställe i Trosa Skärgård o hämtat vatten i spannar o burit ok:et på sina axlar! Vackra minnen! En jättefin present! Jag blev oerhört GLAD :))



Fick även dessa FINA fat - jag bara ÄLSKAR Engelskt porslin!!


PÅSKAFTON blir det KALAS med PåskBuffé här hemma o huset invaderas av tjugo gäster! Härligt! :)

Nu är jag ledig i fem dagar o jobbar igen på Annandag Påsk - känns sköönt o veta att jag är långledig nu! :)

Njut av tillvaron o välkommen till min vardag igen! //Lisette

*Fyll inte bara livet med år - fyll åren med LIV!!*

---------------------------------------------------

4 kommentarer:

  1. Gomorron!Grattis i efterskott vännen.Vad mycket fint du fick !!!!Mysigt med födelsedag.Önskar dej en härlig onsdag gulliga du ha det bäst vårkram Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Stort grattis i efterskott!!Du verkar ha haft en jättefin födelsedag med många fina presenter!!Ha en fortsatt trevlig vecka!

    Många kramar Veronica.

    SvaraRadera
  3. Glad jag är för din skull att du haft en sån underbar födelsedag och samtidigt fått så fina saker, kul. Vad härligt med något som har en släkthistoria bakom sig med, kul.

    Ha det gott och var rädd om dig.....

    KRAM KRAM
    Carina

    SvaraRadera
  4. Grattis på din dag i efterskott!! Kram Bittan

    SvaraRadera