måndag 15 mars 2010

Vårkänslorna svallar :)

Ojojoj vilken sol vi har emellanåt här i Skåne nu!! Man känner riktigt hur VÅREN kämpar nu för o kunna komma till oss på riktigt! HÄRLIGT är ju bara förnamnet!

Vill visa er ett VÅR arrangemang jag gav mina föräldrar när tjejerna sovit över där i helgen. Det är så skoj o pyssla med sånt här....*drömmer mig bort...* :)



Nu i helgen var ju jag o maken på Antik o SamlarMarknad - visar er här min shopping:))



Tändsticksasken är en LITEN - den minsta som finns - för o visa Er hur stora (små!) sakerna är jag köpt :)



Kunde inte motstå detta mini / barn bak kit/set som bara va så ljuvligt! :)
För o inte tala om den LILLA strykbrädan! Den ska göra sig i vår kommande nya tvättstuga tillsammans med annat gammalt i samma stil som en tvättbräda i glas bla.



Jag har fått en mycket fin start på vecka 11 o hoppas Ni fått detsamma!
Nu ser jag fram emot två LEDIGA dagar tillsammans med mina sessor - Imorgon ska vi VÅR plantera ute o locka fram VÅREN ännu mer! HÄRLIGT!

Väl mött med KÄRLEK// Lisette

*Ta tillvara de ljusa stunderna i livet - då finner Du lyckan!* :)

---------------------------------

2 kommentarer:

  1. Härlig krans på dörren min kära vän.
    Planteringen var ju jättemysig, fina saker du hittat på marknaden, kul.

    Ååhh plantera ute det lär jag TYVÄRR få vänta med, vi har ju MÄNGDER av snö kvar än, SUCK.

    Var rädd om dig min kära vän.

    KRAM KRAM
    Carina

    SvaraRadera
  2. Fina fynd du gjort och planteringen var jättefin!

    Nu börjar jag bli lite nanig så min bloggrunda får nog avslutas med besöket här hos dig i dag tror jag!
    Ha en underbar dag i morgon och njut av varje sekund!

    Kraaaam i mängder!

    SvaraRadera