onsdag 17 mars 2010

Funderingar...

....kan man få både genom stillhet o genom andra människor!
Idag har jag pratat med en go vän o hon har ännu en gång påminnt mig om hur tacksam man ska va om det man har och inte fundera så mycket på det man inte har o det man skulle vilja ha! FUNDERA på det Du också, vet ja! :)

Vill idag visa Er lite foton från vår "lilla" tv hörna i vårt "nya" rum dvs tillbygget på vårt hus.. vi flyttade in till 1:a advent o gudarna ska veta att vi har möblerat om åtskilliga gånger *fniss* - fast nu känns det som om vi är "i hamn"! Trodde jag aldrig att JAG skulle säga *skratt* :))



Det är självklart svårt o uppleva utrymmet via bilder..... men detta är bara en liten del av nya, stora rummet...



Jag har nu haft två finfina fridagar o faktum är att jag dessa dagarna haft en klocka med snigelfart!!! Det va lääängesedan det hände :)) Kan det va solens strålar som hjälpt mig på traven?? :))
Idag fick vi en lapp från Folktandvården att Nova va VÄLKOMMEN på tre års kontroll.... med tanke på första gången vi va där så har jag idag handlat på Adlibris.se för o förberedande arbete :))



Inte klokt att det snart faktiskt är fredag IGEN!! Fast sköönt e det ju såklart! :)

NJUT av ert veckoslut! /Väl mött med KÄRLEK //Lisette

*SOL UTE - SOL INNE - SOL I HJÄRTAT - SOL I SINNET!*

''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

3 kommentarer:

  1. Hej min KÄRA VÄN

    Det låter som du har haft dina fridagar fulltecknade ändå, men det är ju det som gör att vi känner oss nöjda och harmoniska, eller hur.

    Var nu rädd om dig vännen.

    KRAM KRAM

    Carina

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Hm är bra på att få en att vilja handla!!Ha ha Här är det fullt upp och tyvärr blir egen tiden (bloggandet)lidande!!Snyft! Ha en fin helg och hoppas att vädret blir bra!

    Kramar.

    SvaraRadera
  3. Visst har man mycket att vara tacksam för i livet. Tyvärr glömmer man bort det då och då...

    Köksluckorna du frågar om är Ståt från IKEA.

    Kram Annica

    SvaraRadera