måndag 26 april 2010

Vår känslor

Hej alla goa!
Hoppas er vecka börjat bra!
Det gör sällan mina veckor - mycket pga att måndagar är stressiga o jag är såå glad när jag gjort min måndag för då vet jag att GOA veckan ligger framför :)
Nu kan veckan bara bli bättre :))

Först idag har jag haft kort arbetsdag o slutade kl 14 sen hämtade jag Konjac hos min mamma (TACK, mamma för Din hjälp!) o sen hämtade jag mina tjejer på dagis..... väl hemma va det 18 grader - ja, utomhus då!!! Tjejerna sprang direkt ner i trädgården o studsade studsmatta :) GLADA i hågen att får göra det utan jacka o mössa! :) VILKEN VÄRME! :)
Sen åt vi middag o efter det kom min lillebror med sambo - vi tog en promenad upp i skogen med dom o sen bjöd vi fika! Kladdkaka m kokostosca o vispgrädde! MUMS!
*Life´s short - Eat cookie´s - som det står på min tavla i köket :)))) *

VÅR KÄNSLOR - får jag ganska lätt :) Det behövs för det mesta så lite för o göra någon glad om det så bara är en själv!! TÄNK PÅ DET, Kära Ni! ;)
Blommor gör alltid mig glad! Tjejerna o jag plockade dessa fina VITSIPPOR häromkvällen när vi gick en kvällspromenad:


Något annat som jag får goa känslor av o som gör mig både glad o varm i hjärtat det är ju när ens barn gör framsteg:


Som att va stolt över att kunna cykla helt själv! :)
Cykla grusvägen bort o vända hem själv igen :) TOTAL LYCKA! :)
Alla bilder är "klickbara" - klicka o kolla in tungan :) Rätt i mun va det! :)

Lillasyster är glad för storasyster´s skull o provcykla ibland o säger "när jag blir stor tjej - då kan jag med själv" :)


Vår goa bustjej - NOVA! Hon är min andra DRÖM i livet som gick i uppfyllelse :)
TVÅ TJEJER - har ALLTID varit min DRÖM! Jag vill ALDRIG vakna ur den drömmen :)

Nu ska jag snart nana - imorgon ska jag o tjejerna köra till Skånes Djurpark tillsammans med en go jobbarkompis till mig o hennes två barn! Vi packar grill o matsäck o ser verkligen fram emot en finfin dag tillsammans!

Veckan kommer bli kanon fin - om Du vill! //Kram till er //Lisette

*LIVET BLIR VAD DU GÖR DET TILL!!*

------------------------------------

1 kommentar:

  1. Vad mysigt ni har det.Gulliga tjejer du har.vad snällt av din mamma att ha Konjac när du jobbar.Vad skoj att åka till Skånes djurpark.Var ligger det är det stort eller?Ha en skön kväll goa du och en mysig dag i morron.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera