måndag 26 april 2010

Förändringar

Hej i gråvädret!
Ja, idag har vi sju grader o grått o småregnigt :( Vi som skulle till DjurParken!
Jaja, livet blir inte alltid som man tänkt - så e det bara!
Vi blir hemma o myser o bakar muffins i nya formarna med Pirater o Älvor som motiv istället:)
Laddar inför tjejernas gymnastik uppvisningen ikväll! Ska bli såå skoj o se! :)
Helgen visar finfint väder så då tar vi en tur hela familjen till djuren istället!

Förändringar är bra för människan brukar jag säga!
Färändringar behöver inte va så stora, men jag tror faktiskt att dom flesta förändringar gör att vi går framåt i livet!

En förändring som ganska ofta sker hemma hos mig är OM MÖBLERING :)
Det vet dom som känner mig! :)
Fast flytta saker o byta plats på inredningsdetaljer kan också ge förändring!
MÅSTE ju bara visa mina nya Saint Paulor:

Rokoko Paluor! Helt underbart fina med hängande blommor o fullsmockade med knopp!!
Krukorna/urnorna är köpta lokalt på Tage´s i Söndraby.

Idag har jag sån där energi som liksom inte vill försvinna :) Så jag får nog va lite kreativ så det lägger sig :) Får se vad det blir av dagen! :)

Njut av tiden som inne är!! /Väl mött o välkommen tillbaka! //Lisette

**Blommor är frisk luft för själen**

------------------------------------

2 kommentarer:

  1. Hej, härlig blogg du har...mvh semlan

    SvaraRadera
  2. Hej igen! Vad kul att du tycker om min blogg, du är hjärtligt välkommen...mvh semlan

    SvaraRadera