fredag 11 juni 2010

Skolavslutning - Student - SOMMARLOV!

Ja, tänk att det faktiskt är skolavslutning idag!
Student - min egen tog jag för 18 år sedan!! Hu va tiden går!! :))

Jag minns det som igår - som tur är! ;)

Jag vill ge alla studenter ett ord på vägen i livet:
*Lyfter man blicken - finns inga gränser!*

Och till alla oss andra :)
*Det är aldrig för sent att prova något nytt!!*

DAGEN IDAG ÄR EN MÄRKLIG DAG - DEN ÄR DIN!
GÅRDAGEN FÖLL UR DINA HÄNDER - DEN KAN INTE FÅ MER
INNEHÅLL ÄN VAD DU REDAN GIVIT DEN!
MORGONDAGEN VET DU INGET OM..... MEN DAGEN IDAG DEN
HAR DU - FÖRVALTA DEN PÅ BÄSTA SÄTT!

Jag o min familj ska göra oss fest fina i em o bege oss o fira min
lillebrors sambo som idag tar undersköterska studenten - vädret här är tyvärr
grått, men inget regn än... hoppas det förblir borta!!
Idag är min pappa´s födelsedag också - fast honom firar vi med grillning på
söndag istället!

Vill önska er alla en fin dag - om Ni går ut skolan eller inte! :)
Sommarkram //Lisette

**********************************************

2 kommentarer:

  1. Ja håller tummar och tår för er att ni slipper regnet.Har varit på avslutning för dom mindre Änglarna i ösregn.Men det var fint inne i kyrkan och barnen sjöng så fint och tårarna trillade.Önskar dej en fin och mysig dag.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Hej hopp

    SÅ sanna ord du skrivit, tänk bara om alla kunde följa dessa ord och leva lite mera efter dem.

    Hemmet vårt är ju där hjärtat finns, inte sant.

    KRAM
    Carina med JÄTTEMAGEN.

    SvaraRadera