onsdag 14 juli 2010

S E M E S T E R

Åhhhh va gott!! Jag har SEMESTER i trettio tre dagar nu!!!!
Så här tjuvstartade vi med och fira i måndags kväll! :


Idag är första dagen... den tar jag som den kommer tillsammans med familjen!
Jag ÄLSKAR när alla i familjen är samlade, men alla grejar med sitt.... idag är en sådan dag!
Jag har målat vårt lut/olja matbord VITT! Äntligen fick jag tummarna loss!! *fniss*
Maken spikar på vår altan som komma ska.... Ni kan tro jag LÄNGTAR efter att inreda där..... *drömmer* :)

Sommaren är ljuvlig, men jag gillar inte solens starka strålar så jag roar mig med annat än beachen som för många andra är ett måste vid denna tiden på året - det lockar inte mig ett enda dugg! En tur o kvällsbada - det är livet på en pinne sommartid :))

Ikväll ska tjejerna o Konjac (vår CockerSpaniel, 6 månader) till farmor o farfar o sova över! Stefan o jag ska ikväll på en restarang i Kristianstad - där vi bokat bord på deras takterass *KÄRLEK* o sen ska vi på stadens (Kristianstad) festival -
C4 dagarna - o strosa runt o roa oss!
Sen imorgon bitti ska vi äta frukost på Bäckaskogs Slott - där vi gifte oss för snart sju år sedan *LOVE IS IN THE AIR* :))
Efter det ska vi hämta hem familjen.....

NJUT av sommaren - o gör precis det DU vill!

//Sommarkram Lisette

*HEM ÄR DÄR DE DU ÄLSKAR BOR....*

---------------------------------

2 kommentarer:

  1. Ååååååå jag känner en vind från dej full med kärlek.vad mysigt .Ha nu en skön egentid.Ha det bäst vännen Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  2. härligt! Ha det riktigt mysigt!kramis semlan

    SvaraRadera