tisdag 6 juli 2010

SOMMAR -- SOMMAR -- SOMMAR

Ja, vilken sommar vi har!! Jag är ingen älskare av sol o för mycket värme - jag gillar lagom väder.... idag har varit en lagom dag! Nu är jag ledig i två dagar så nu hoppas jag på två finfina lagom dagar :) På onsdag kväll ska vi på en Marknad hela familjen - ska bli skoj! Det räcker o gå på ett par marknader varje sommar tycker jag - alling återkommer ju på varje!

Visar er lite sommar foton idag..... Visst e dom goa?! Tjejerna mina *LOVE*




HÄRLIGA SOMMAR!!

Igår gjorde jag JORDGUBBS SYLT - MUMS o ta fram sen i vinter.... fast dit är det ju lååångt :)) Inte sant? :)

Avslutar dagens inlägg med ett foto från vårt vardagsrum....


NJUT av sommaren...... Kram Lisette

2 kommentarer:

  1. Så mysigt och fint vardagsrum ni har. Du är en riktig pysslare, har jag förstått. Finfina sommarflickor också....

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas att det är lite svalare hos dig men att jag får riktigt varmt och gott när jag är ledig :-) Jag är en älskare av sol och värme även om jag inte har ron att ligga och sola så mycket..

    Njut av lediga dagar och av marknaden..

    Kram Mia

    SvaraRadera