lördag 26 juni 2010

Midsommar helgen


Ojojoj - vilken UNDERBAR midsommar helg vi haft!!
Jag gick på ledighet i tisdags.... sen va jag på ett läkarbesök o fick konstaterat att jag har musarm :(( något jag trott ett tag att jag har.. o nu vet jag och har fått medicin så jag HOPPAS på bättring SNART!! Såklart!! :) Om någon av er undrar varför jag är frånvarande här emellanåt så är det för att jag inte kan skriva på tangenterna emellanåt - dom dagarna jag har som mest ont - fast jag har en positiv inställning o tar det som det kommer........ för jag VET det kommer BRA dagar! :)

På kvällen i tisdags sen va jag hos en jobbarkompis på TupperwareParty - vilket va mycket trevligt! TACK Rebecca!
Sen i onsdags hade jag o tjejerna o en goo hemmadag o sen på kvällen kom svärmor o svärfar på en kvällsfika som bestod av smördegsrullar m skinka o ost o KALL cider till det - o sen chokladkaka, grädde, jordgubbar o kaffe - allt avnjöts i vår OAS under äppelträden! Helt makalöst härligt!! :)

I torsdags hade jag o tjejerna en SOFT fm hemma o sen mötte vi upp maken i stan vid lunch när han gick på ledighet o handlade midsommarmat... sen åkte vi hem o fejade lite i trädg o grillade. På kvällen ringde svärmor o svärfar och bjöd ut oss på en fika - makens faster va på besök.
Sen kom då MIDSOMMARAFTON.... vi skulle kl 13 till våra vänner 3 km bort tillsammans med två andra familjer vi aldrig träffat. Fm bestod i att fixa hårkransar till tjejerna.... göra vårt bidrag till buffén som bestod av SkagenRullar o JordgubbsSalsa. Sen hade vi en jättetrevligt afton i glada vänners lag!
MIDSOMMARDAGEN igår fick jag väcka Nova kl 10.45!!!! Inte lätt o va liten :)
Sen avnjöt vi en underbart go hemmadag - vi va mestadels i trädgården o vi tyckte timmarna hade snigelfart - en härlig känsla :)

Idag hade vi planerat Ikea, men när jag gock ut på deras hemsida såg jag att REA´n börjar imorgon..... då känns det B och köra dit idag.... så vi spar oss till imorgon kväll! Det blir ännu en GOOOO hemmadag idag! JIPPIE :) Vi ÄLSKAR o va hemma i vår trädgård! :)
Det blir tid över för mig o lägga in midsommar fotona - så jag kan återkomma med lite nytt här o visa Er :)

Vädret är helt outstanding fint!!

NJUUT va minut av Ditt liv.... just denna minuten kommer ALDRIG mer igen!!

Krammmm från ett fiiiint Skåne// Lisette

----------------------------------------

2 kommentarer:

  1. Härliga dagar du har haft.. Hoppas din arm snart är bättre..

    Njut av stunden..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga och mysiga dagar du har haft.Hoppas att du blir bra i din arm.Ha det gott vännen.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera