söndag 12 september 2010

H Ö S T E N

Nu är vi klart inne i min favvis årstid - fast visst jag kan egentligen gilla alla årstider.... alla har sin charm!
Jag gillar ju höstdagar med hög luft, solsken... för o inte tala om färgerna i naturen på HÖSTEN!! Jag kan inte fatta hur det kan bli sådär vackert "bara sådär"!!

Nu kan jag LÄNGTA till man kan gå ut i skogen o ta foto på allt fint - med barnen i centrum! Kameran i högsta hugg :)
LÄNGTA... gör jag också nu efter december månad.... alla ljusstakar i fönstren... o allt annat som "ska till" i denna ljuvliga julmånad!
Julklapparna är jag på god väg med redan - när man som jag jobbar i butik vet man december månads hysteri i butikerna så jag brukar se till o ha det avklarat tills den månaden börjar...! En go känsla - det finns såå mkt mer man kan göra i december än o leta julklappar!! :)

Nu har jag gjort min "hemska" del på tre veckors arbets schemat på jobbet - så nu ser jag LJUST på veckodagarna igen :))
Imorr´n har tjejerna studiedag - då busar dom med mormor medans jag jobbar!
Sköönt o sluta kl 14 - så jag kan njuta eftermiddagen tillsammans med mina tjejer hemma sen!

NJUT av hösten o allt fint du har i din närhet...!


VÄLKOMMEN att lämna ett avstamp att Du varit här i form av ett kommentar inlägg!:)

//Lisette

***************************************************

2 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera