onsdag 8 september 2010

Höst pyssel o myspys

Ja, nu är vi inne i min absoluta favvis årstid!
VILKA dagar vi har haft!! HOPPAS dom håller i sig - då är hösten som bäst!

Har lite pyssel feeling nu så in i... så jag ska skrida till verket SNART...
typ nästa vecka... för nu går jag in i mitt jobb schema´s värsta pass o jobbar fredag till tisdag.. inte så nice, men jag vet ju att tiden går i hundra nittio när jag väl e där så det är helt ok, men när jag jobbar det passet blir fritiden knapp o går helt till mys med mina fina!

Mitt närmasta pyssel som står på "listan" är detta:


Stommen är en gammal lampskärm o sen ser Ni ju resten :) NICE tycker jag! :)

Jag läser en underbar blogg som jag vill dela med Er www.detvitadarhuset.blogspot.com
Dvs Det vita Dårhuset - tjejen som skriver heter Erika o är en underbar fyrabarns mamma som älskar VITT o som berättar öppenhjärtligt om sin sjukdom som gör att hon inte har ngt som helst kroppshår! Hon har ett minst sagt underbart hem!!
Ni måste kika in till henne! :)

Jag vill avsluta dagens inlägg med några tänkvärda rader...

"Det finns två sätt att leva sitt liv...
Ett som om ingenting är ett mirakel...
det andra som om allting är det!"

Va rädd om DIN stund på jorden! //Varm höstkram //Lisette


*****************************************

2 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera