torsdag 18 augusti 2011

Hej alla goa läsare!

Inte klokt att det är mitten på augusti & lite till REDAN!!
Idag har vår äldsta dotter börjat 1:a klass i skolan! Tjo, alltså!
Tyckte hon föddes igår :)

Jag har ledig dag idag så jag har myst med vår Nova (4,5 år) --
hon har pysslat medan jag fixat o donat.... bla tvättat trasmattor o
hängt ut. Brukar försöka hitta guldkorn i vardagen - jag ÄLSKAR vardagen!
Att tvätta trasmattor o hänga ut i fint väder med hög luft....*lycka för mig*

Idag visar jag lite foton hemifrån vårt.....



Nu börjar vrårna här hemma bli fria från såna där högar som flyttas från rum till rum pga renovering :) Så nu kan man bjuda hit folk o få besök utan o röja först eller skämmas!! :) Känns så obeskrivligt skööönt!!

Nu ska jag myysa med mina förkylda tjejer o se en dvd med HelloKitty innan det är dags o fixa middag - idag blir det kokt potatis o torsk i dill/citronsås med en gooo sallad!
Förresten så måste jag ju berätta att på vasken puttrar en surdeg här hemma!! Jag fick en "klick" av en vän häromveckan o nu "matar" jag den för o kunna baka med den i sinom tid..... Hoppas på att kunna visa bevis här sen kanske....:)

NJUT av sensommaren! //Kram Lisette

1 kommentar:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera