söndag 22 januari 2012

GOTT NYTT 2012 till er alla!!

Hej alla där "ute"!

Tiden rullar fort i min värld! I er också säkert ;)
Nytt år - nya tag :)

Fick frågan på jobbet häromdagen: Har du slutat blogga? Hihi:) Nädå, det har jag
inte, men ibland har man varken inspiration eller tid..... Nu som sagt: Nytt år - nya tag!!

Det händer MYCKET hos oss i min familj i början av året.... Nova fyllde fem i januari (nyss) o Nea fyller om någon vecka åtta...

...då ska det va både kompiskalas o släktkalas för båda - så fyra kalas inom loppet av tre veckor!! :) Tur dom har en mamma som tycker det är SKOJ o fixa allt inför sådana partaj :)
Sen i mars fyller jag... ja, jomen jag ska fira - har ingen åldersnojja faktiskt:)
Först nu i livet känner jag sådant lugn & en harmoni med där jag är i livet o det är tack vare min underbara familj - utan dom vore jag inget!
Nova har nyss haft prinsesskalas... mina vita sessor kan ni se på fotot ovan :)
Nea ska ha kompisdisco - hon fyller ju faktiskt åtta! :) Discofestblåsan är inköpt o inbjudningarna skickade....så nu fejjar mamman som värst med o köpa/hitta rekvisita till kvällen :)

Maken min bygger nu det sista på mitt "gå-in-i-skafferi" med severingsgång utanför till köket - så det får jag visa er i nästa inlägg! Det blir FINT kan Ni tro!! :))

NJUT av att 2012 har börjat - ett år med stora möjligheter som tar Dig dit DU vill!

STOOOR SNÖKRAM FRÅN SKÅNE GENOM MIG :)

1 kommentar:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera