torsdag 19 april 2012

K Ä R L E K.....
är ett vackert ord! Fast det betyder MYCKET också & vi måste gång på gång få bekräftelse o ge det till våra kära för att känna K Ä R L E K!
Det är en VIKTIG del i livet!


Min man o jag har snart varit gifta i nio år - nio galna, roliga, mysiga & fantastiskt snabba år! Tiden går fooort när man har roligt sägs det :)
Igår fick jag ett papper av honom o han sa: Du har ett uppdrag! :)
Så nu ska jag spåna på hur vår tvättstuga ska ta form i vinter.... Han ska göra lite
förberedelser på det utvändigt nu i sommar o sen i vinter tar det fart inne....& Ni kan tro jag LÄNGTAR!!! Idag tvättar vi i källaren....litet o trångt o man drar sig för att ta sig dit ner :( Så när tvättstugan är klar tvättar jag mer än gärna! :)

Nu i sommar hägrar det att göra klart altanen o sen kommer vårt lilla uterum om ska byggas! Altanen ska få ett tak o sen ska jag inreda...YIPPE :))

Jag har LOVAT en hel del personer att bli bättre på att blogga... så jag ska försöka hålla det ;)

JAG ÄLSKAR MIN MAN O VÅRA FLICKOR SÅ IN I NORDEN`S MYCKET :) Bara så du vet! :))

Kärleken blir större ju mer man delar med sig av den! //Love Lisette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar