tisdag 18 september 2012

Hej å hå!! Livet rusar förbi i tvåhundranittioåtta knyck känns det som!! Nu sa en kollega till mig häromdagen: Har du slutat blogga??? Hmmm... där kom samvetet.... det finns alltså folk som kikar in emellanåt o här finns inget nytt att läsa..:( Jag SKA FÖRSÖKA bli bättre (bra) på att blogga.... just nu är vårt sovrum på trettio kvadrat - som även ska bli pyssel/sy rum i en del - i en himla röra o där finns även datorn....så om jag nu ska skylla på ngt så är det rörigt o egentligen inte rätta stunden o bli duktig på att blogga på!! Jag vill bli klar med pysselplatsen här snaaart - snart vankas det ju JULPYSSEL - om det ska bli klart tilll jul :)) Häromdagen satt jag med Panduro´s Jubileumskatalog.... man blir ju sjuuuk av shoppinghunger!!!! :) Har shoppat så jag inväntar paketet m posten:)) Tjejerna här hemma ska bjuda hem lite kompisar o ha julparty - vilket kommer innebära korvgrillning utomhus o sen julpyssel mm inomhus.... det blir lngre fram i höst/vinter, men man måste ju planera in det;) Nu ösregnar det i Skåne hos oss..... Idag har Nea, vår skoltjej i andra klass, haft studiedag - vi har haft en helgo hemmadag fylld av allt o ingenting! SKÖÖÖNT!! Ska hoppa i duschen nu o sen inta soffläge för kvällen.... På återseende här! ;) Kram alla goa! //Lisette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar