onsdag 3 september 2014

LIVETS RESA

Hej alla läsare! Jag har nu haft fb paus i ca två veckor o då funderat över hur det ska se ut framöver. ... kommit fram till att det blir o börja blogga igen! Det är ju så roligt o tar inte längre tid att skriva än att statusuppdatera på fb. Det har har hänt lite sen jag skrebv här d.18/9-2012!! Åren går fooort o jag har återigen fått äran i livet att bli MAMMA!♡ Denna gången till en underbar gosse♡NILEX♡ Våra flickor börjar bli stora - Nea tio & Nova sju! Galet, men samtidigt jätteskoj!! Jag njuter av att va mammaledig! Just i skrivande stund har vi rätt stora hemmaprojekt där Nova ska få vidgjort på sitt rum m ny tapet, möbler mm. Jag har köpt möbler på auktion som jag renoverar när jag får liite tid över - så lite då o lite då så är jag snart i hamn :-) Jag håller även på att fixa en plats i vårt sovrum - som är stort, 30 kvadrat - där jag ska kunna ha min pysselhörna m symaskin, dator, skrivare mm. Vill ha en plats där man kan hålla på m saker o kunna ha det kvar framme utan att behöva plocka undan så fort bordet ska dukas till mat mm. Det projektet är snart klart o kommer bli kanonbra! Jag har fått lust o börja sy lite mer....så framöver kommer det säkert lite foton här!:-) Idag visar jag foto på vår underbara son♡ Kärlek såååå stor fyller mitt hjärta! Tänk att jag av alla människor på jorden fått tre underbara barn!!♡ Ska försöka uppdatera varje dag här nu framöver så VÄLKOMMEN att kika in! Solsken till er alla från ett höstlikt Skåne//Lisette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar