söndag 2 januari 2011

2011-01-02 GOD FORTSÄTTNING!

Hej alla fina!

Hoppas Ni haft en supergo jul o en trevlig nyårsafton!
Jag kan summera min som lugn, go o mysig - o för mig är det viktigt att inte stressa så jag tycker jag haft en helt perfekt jul... sånär som på magsjukan som tog mig med storm på Annandagen - urk!!


Nu vill jag blicka framåt - ett nytt, orört (sånär som i varje fall!) år ligger framför o det vill jag göra så BRA som bara är möjligt!
För oss tjejer brukar det handla mycket om vikten - den är viktig! - i varje fall för min del....! Jag avlägger inget löfte, men visst ska jag gå ner i vikt 2011:)
Detta är MITT år! :) Jag ska satsa allt jag kan på mina tjejer o min familj, men jag brukar alltid lägga mig själv i sista hand - o det har jag tänkt FÖRSÖKA ändra på! :)

Idag skiner solen här o jag tror bestämt den ropar VÅÅÅÅÅR!!
Tänk om våren kunde komma lika pang bom som vintern gjorde med buller o bång!!
TÄNK......!!
Jag vill!!! Vill du?? :)

Idag är vi bjudna till vänner i byn på fika.... ska bege mig till en av våra FINA presentbutiker här på landet snart o köpa något vi kan ha med oss dit. Roligt!
Jag ska ta bort så mycket jag kan av julen idag också - den är man ju trött på nu!!
I veckan ska jag köpa hem blommor som lockar på våren.... det behöver vi nu!

TÄNK när man åter kan plocka en sån här bukett!!!! :


NJUT av första veckan på ett nytt fantastiskt år! //Lisette

2 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera