söndag 29 maj 2011

S O M M A R L O V -- i sikte.......

TÄNK - att snart e det sommarlov!!
Nea´s allra första sommarlov! Hon har alltså redan gått ett helt år i skolan!
Vår goa, efterlängtade lilla, stora tjej! :)
Här ser Ni ett foto fr Nyårsafton på våra godingar:

Det va ju ett tag sen..... tiden går - dagarna o likaså timmarna rusar fram nu mera tycker jag! Jag försöker verkligen ta tillvara ALLA lediga stunder med mina flickor.
Jag ÄLSKAR o va hemma i veckorna med dom o pyssla o mysa... Tänk att alla dom där fina stunderna ALDRIG mer kommer tillbaka!! Hu, hemskt o tänka så, men faktum är att så e det ju!!
Nu har vi snart semester o ledighet tillsammans o det ska bli LJUVLIGT, UNDERBART, MYSIGT.... *drömmer mig bort* :)
Västkusten väntar oss..... Smögen, Lysekil, Göteborg, Liseberg, Ullared o Ge-Kås :)
Det blir Astrid Lindgren´s värld mm.
Vi ska va hemma o ta tag i nägra hemmaprojekt också - dom tar ju liksom aldrig slut när man e husägare o det gillar vi! Är man husägare så är man! :)

NJUT AV LIVET - DET GÅR INTE I REPRIS!!!

Kram Lisette


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar