söndag 15 maj 2011

Dagar kommer - dagar går....

.... ja, så e ju livet!



Just nu händer MYCKET - både utomhus o inomhus! En härlig tid på året, tycker jag!
Har nu jobbat min helg på jobbet o ser imorgon fram emot en go hemmadag - då ska det bla planteras Pelargonier, Petunier o jag ska sy..... en flagga faktiskt :)
Sen ska det plockas o fejas för till helgen ska vi va med på en bakluckeloppis här i backen där vi bor - mellan 11-13 är det i FolketsPark om Du/Ni e sugna o komma o shoppa :) Jag e taggad :))

Idag när jag kom hem från jobbet hade vi skinande rena fönster!
*JAG ÄLSKAR MIN MAN!!* :)
Han har också snickrat på vårt inneprojekt... ett skafferi i gammeldags stil.
Ska bli sååå gott när det e klart!!

Bjuder er på lite sommarbilder från förra sommaren...



I år blir det inte lika mycket sommarblommor planterade med tanke på att vi ska kunna köra med husvagnen i år...:)
Vi har planterat lite perenner faktiskt - ett uppspaljerat Golden Delicious äppelträd o även en lila Syren berså! Ska ta foto sen.... lovar!
Syrenerna nu e ju UNDERBARA.....

Nu vill jag önska er en supergo försommar.... vi hörs så klart!

KRAAAAAM Lisette

-------------------
Glöm inte att varje dag är en äkta pärla på ditt livs halsband!

3 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera