tisdag 12 april 2011

Dagar....

.... det måste finnas dagar då kraven faller, då vi andas o bara finns till!
Fast jag kan villigt erkänna att hemma hos oss är dom dagarna få - o dagarna är inte tunga på något sätt eller vis :)
Tvärtom kan jag lova!
Jag fick nytt schema för någon vecka sedan o det innebär mycket bättre tider för min del - mer familjetid o det välkomnas här!
Jag tyckte jag hade ett guld schema innan så då kan ju inte ett nytt schema med bätte tider kännas sämre :)
Nu har jag min sjätte dag ledigt på raken!! Jodå :) Jag jobbar inte alls var fjärde vecka o jag är alltid ledig två vardagar i veckan.... Ja, Ni hör ju - det ÄR guld!:)

Jag har nu haft ett projekt under mina lediga dagar: HUSVAGNSINREDNINGS FÖRVANDLING!
Vi köpte husvagn sista veckan på semester´n förra året så i år ska vi iväg så ofta vi bara kan :) Vi LÄNGTAR.....!!
Nu va det så att vagnen är mycket fräsch o inredningen går i ek, men dynorna va anskrämliga i ljusbrunt plysch med bruna blommor!! Tyget va i och för sig fräscht, men usch neej - nu har jag sytt ett överdrag i enfärgat svart o sytt gardiner i vitt med blommor i svart, lime o cerise. Så nu så! :) Ska ta lite foto sen så ni får se!

Så länge så bjuder jag lite husvagnsfoto fr förra säsongen - fotona är tagna när vi va på Kiviks FailjeCamping o vädret va strålande:








Bjuder er nyare bilder fr husvagn´s livet när vi varit iväg nästa gång.... SNART! :)
Då vågar jag visa er vagnen invändigt också :)

Nu ska jag fixa helstekt fläskfilé m ugnsbakade potatishalvor till middag.....

Ha det så gott o TACK för att DU tittat in till mig :)

Kraaam // Lisette

Psssst: Lämna GÄRNA ett avstamp att Du tittat in i form av ett kommentar inlägg :)

1 kommentar:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera