tisdag 5 april 2011

I´m alive :)))

Hej alla fina!

OJ, vad tiden rusar!!!!
Jag har verkligen inte haft någon blogg lust alls på sistone.... o nu börjar ju trädgårds säsongen sätta fart (vilket Vi älskar!)- så ska jag överhuvud taget hinna skriva något inlägg här emellanåt framöver har jag LOVAT mig själv att ta mig i kragen NU!!! :)

Kolla in detta hus:

Jag brukar säga att även om jag vann MILJONER skulle ja aldrig byta bort mitt eget fina hus :) tills jag såg detta!!! SICKET HUS!!! *dreaming* :))
Här bor jag:
Inte i närheten "of my dream", men jag ÄLSKAR mitt hus :)
Just nu är projektet "gammeldags-skafferi-att-gå-in-i" i full fart.... Det ska bli sååå gott med ett stort rejält skafferi!

Nu ropar maken o bjuder kvällste o vill ha sällskap så tjingeling på er - Jag LOVAR va mer närvarande här inne framöver.... LOVAR!!

**Glöm aldrig: Livet är det som pågår medan du roar dig med annat!!*

/Vår kram o på återseende//Lisette--VardagsLyckan



''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

2 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera