lördag 15 oktober 2011

Hej alla helgfirare!

Idag passar jag på o prova skriva ett inlägg fr mobilen!
Jag ÄLSKAR morgonen.... Stunden då allt e lungt o innan allt har tagit fart!
Bara få va! En muggarna te, en filt & en bra inredningstidning....& lugnet!
Det ger mig energi för hela dagen :)

Nu jobbar jag helg - vilket innebär lördag o söndag 11-17.
Tycker det e lagom tider det! Lite fm o em/kväll hemma= toppen! :)

Jag jobbar bara några dagar kommande vecka o sen anländer min alltid så VÄLKOMNA frivecka :)
Då lovar jag kika in m lite höstfoto blå fr min mans födelsedagsbjudning...

Tills dess: lev gott & va rädda om Er! // Lisette

2 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera