söndag 7 september 2014

Gomorron måndag! Undrar vad som hände m mitt söndags inlägg? Skrev ett långt m tre foton o vips va det borta :-( Jaja, datorns värld o jag vi är inte vänner dessvärre! :-( Gårdagen började m att tjejerna begav sig av o red ett par timmar - väl hemma igen serverade jag fläskpannkaka. Efter det gick jag m barnen till andra sidan byn till vår fina äpple lekplats - såå himla fint väder!! Förutom detta fick jag lite gjort o vårt ena hemmaprojekt - skåp/garderober i vårt sovrum, Nilex o Novas rum ska byta plats m varandra o det tar sin lilla tid. Lite varje dag så är jag snart i hamn! :-) Rena lakan i sängarna fick vi också så inatt har vi sovit fem kvart i timmen! :-) Sent igår kväll när tjejerna lagt sig satte jag mig o gjorde detta armband Nova ska ge till sin present på ridkalaset hon ska på till helgen - hoppas det blir uppskattat! Ny vecka idag! En grå start.....det har regnat i natt o set är fortfarande ganska grått. Tjejerna fluktade på regnstövlarna, men näe jag tror det går bra m basketkängor idag - så är det när man köper snygga regnstövlar! :-) Just nu har Nilex somnat om....vi kör nog till mitt jobb sen en vända innan Nova ska hämtas kl.13 i skolan. Nea slutar 14:30 idag. Övrig dag hemmamys o lite projekt! Ska bjuda familjen på köttfärslimpa till middag idag - det gillas! Goa veckostarten till er alla! // Lisette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar