lördag 6 september 2014

Välkommen till min vardagslycka denna fiiina lördag! Fånga dagen - det tycker jag verkligen vi lyckats med idag! Började dagen m en go familjefrukost m tända ljus, nykokta ägg, varma frallor mm. Sen körde vi på marknad - Broby Marknad - ca 1 1/2 mil fr vårt. Ställde bilen hos våra goda vänner o promenerade till marknadsplatsen. Vilket väder!! Inte ett moln!!! Första o enda marknaden vi besökt i år av alla skånes sommarmarknader! Ibland blir det så bara :-) Väl hemma igen så har maken klippt gräset - vi har MYCKET gräs så det tar sin lilla stund. Trädgård på 2500 kvadrat!
Ni ser hälften av gräset på fotot! :-) Jag har fixat o grejat inomhus m ditt o datt i eftermiddag.......hann faktiskt en liiten stund i solstolen också! Jag är ingen soldyrkare så det räckte för mig :-) Nu ikväll har jag bjudit familjen på hemmagjord pizza m ketchup, skinka, banan, curry & ost -- såå gott! :-) Nu ska Nova njuta av sin "lilla" klubba från marknaden! :-) :-)
Njutningsfull kväll till er alla! //Lisette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar