onsdag 23 december 2009

23 December



Sänder Er nu en liten hälsning från min "julstuga" *fniss*
Här har varit full fart hela dagen på att det finns o göra, men allt går i lungt mak så det är gott att det är LILLEJUL idag :)

Visar er våran FIN FINA snögubbe (jag o mina snögubbar!! *fniss*) som är tänd o står utanför vårt nya vardagsrum i snön o skiner o förgyller vårt liv o vår julstämning!

På dagis fick fröknarna i år vars en sådan här julängel/tomte av tjejerna o hela vår familj - det är dom väl värda o få en uppmuntran då o då!



Igår vet jag inte vad som for i mig? :))) En ådra av VÅR rusade snabbt genom blodomloppet!!! Fick sådana VÅR känslor!! Fattar fortf inte riktigt var dom kom ifrån... men dom ledde i varje fall till att jag gjorde den här ljuskransen :)
Jag blev himla nöjd med den o den passar så BRA i vår hemmiljö!
Jag är ju utbildad Florist o ibland kommer den där skapar gläjden sådär alldeles överrumplande fort över mig.... svårt o förklara, men då måste den få utlopp på ngt sätt - så e det bara! :))



I fm julbadade tjejerna - det är min "tur" ikväll o det ser jag fram emot! Njutningsfullt! :)
Sen har jag o maken uppesittarkväll m julklappsinslagning av det sista o glögg i kopparna... julmusik i "rymden" o kärlek i luften *fniss"!

Önskar Er alla goa Julförberedande timmar o en helgo afton imorr´n:

GOD JUL o väl mött med KÄRLEK//Lisette

**Glöm inte bort o njuta o ge kärlek i jul!**

3 kommentarer:

  1. Önskar dig och din familj en riktigt GOD JUL..
    Julkramar Mia

    SvaraRadera
  2. Vad fint du har gjort.Gullig snögubbe.Vilken fi krona med söta blommor och värmeljus.Ja du har fixat och grejat jättefint.Ha en skön och mysig uppesittarkväll vännen Kram Rita ♥ ♥ ♥

    SvaraRadera
  3. Tipp tapp tassar in fint på tå!Vill önska dej Goa&Underbara Lisette med familj en riktigt GOD♥ JUL.Stora julkramen Rita♥ ♥ ♥

    SvaraRadera