tisdag 22 december 2009

Hejsan hoppsan fallerallera :))



Ja så lät det här ikväll när vi klädde granen tillsammans! Tjejerna sjöng för full styrka... jag sparade på o bjuda på min röst för maken videofilmade :)))
Såhär guldig, vit o fin blev vår granna gran i år :)
Känner mig som ett litet barn varje år den är klädd:)) I år är jag MKT nöjd med formen o tätheten på granen - det är en speciell känsla o gå rad upp o rad ner på granodlingen o själv välja sin gran än o gå till typ Ica o handla av säljaren som står utanför o nätar granen till en - så tycker jag o min familj i varje fall!



Om inte julstämningen inte infallit nu så bör den komma när som helst när dagen D snart är på G - hihi :) Där fick jag till det! :)



Nu är tjejerna i säng o maken o jag ska kvällsmysfika tillsammans - köpte varmrökt makrill igår så det blir en macka m den o kaffe - mums filibums! :)

Hoppas Ni med haft en finfin 22 dec!!
Väl mött med KÄRLEK//Lisette

**Jul ute, jul inne - jul i hjärta, jul i sinne! :) **

......................................................

5 kommentarer:

  1. Hej min vän

    Vad fint ni har fått ihop det, granen var ju kanonfin, lyckost er som kan ha äkta gran inne, går ju inte här pga min allergi, men men då är det ju tur att det finns platsgranar.

    Längtar nu tills imorgon då granen ska kläs här.

    KRAM KRAM

    SvaraRadera
  2. Gokväll i stugan lilla frugan !Ja nu ick jag till det.Vilken underbart vacker och fin gran.bara så himla fin.Här händer ingenting.Bara hostar och hostar tror jag blir tokig snart.Har ont i både magen och ryggen av alla hosta.Inte alls kul.Men hos dej minsann är det bara så himla fint och mysigt.Ha det gott och mys med maken.Ha en fin kväll vännen kram Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Jättefin gran.. Jag är nöjd med vår med trots att den är köpt utanför Maxi ;-) Men där känner vi han som säljer och vet att de är nyhuggna :-) Man får köra en bit här med om man skall komma till en odling..

    Jag tycker du visst hade kunnat sjunga fast att maken filmade ;-)

    Ha nu en bra lillejulafton med massor av mys..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  4. Låter som om ni hade en jättekul kväll med granen! :)
    God Jul på dig o din familj!
    Kram Git

    SvaraRadera
  5. Ja, är det nåt du kan, så är det o klä granar o göra buketter ;-)
    O va fint det blev i nya vardagsrummet! Du kan du!!
    Ha en riktigt god jul! O hälsa familjen.

    SvaraRadera